کد خبر : 97817
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
1 بازدید

یک استقلالی هم به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید

یک استقلالی هم به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید

به گزارش خبرورزشی، در پایان دیدارهای این هفته و پس از درخشش امیرحسین حسین‌زاده در دیدار تراکتور مقابل سپاهان این بازیکن توانست با زدن تک گل سه امتیازی اش، خودش را در جدول گلزنان لیگ برتر به رضا غندی پور از تیم ملوان برساند. ستاره سال‌های گذشته تیم استقلال که پس از ناکامی در تیم

به گزارش خبرورزشی، در پایان دیدارهای این هفته و پس از درخشش امیرحسین حسین‌زاده در دیدار تراکتور مقابل سپاهان این بازیکن توانست با زدن تک گل سه امتیازی اش، خودش را در جدول گلزنان لیگ برتر به رضا غندی پور از تیم ملوان برساند.

ستاره سال‌های گذشته تیم استقلال که پس از ناکامی در تیم بلژیکی به لیگ برتر فوتبال کشورمان آمد تا با حضور در جمع بازیکنان تراکتور شرایط جدید را تجربه کند حالا با حضور دراگان اسکوچیچ در راس کادر فنی این تیم در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود قرار دارد.  او دو بار در دیدار با مس رفسنجان و یک بار دیگر در دیدار با هوادار برای تبریزی‌ها گلزنی کرده بود.

پس از حسین‌زاده و غندی پور، بازیکنان سه گله جدول گلزنان لیگ برتر کشورمان حضور دارند که یکی از آنها رامین رضاییان ستاره مغضوب این روزهای جواد نکونام در تیم استقلال است.  محمدرضا رضایی از ملوان، تومیسلاو اشترکالی از تراکتور و تیوی بیفوما از استقلال خوزستان دیگر سه گله‌های لیگ تا اینجای فصل هستند.

در رابطه با وضعیت رامین رضاییان یادآور می شود؛ با توجه به شرایط رقم خورده برای این مدافع آبی پوش در دیدار مقابل پرسپولیس و خطای پنالتی که او مرتکب شد تا منجر به شکست استقلال شود شایعاتی مبنی بر عدم حضور این فوتبالیست در دیدار مقابل السد قطر به گوش می‌رسد که در صورت محقق شدن آن شاید این فوتبالیست بازی لیگ نخبگان آسیا و دیدار بعدی آبی پوشان در لیگ مقابل هوادار را از دست بدهد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn