کد خبر : 97818
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
2 بازدید

مچ گیری از کارمندان به سبک تسلا

مچ گیری از کارمندان به سبک تسلا

به گزارش برنا، شرکت تسلا به صورت تصادفی و بدون اطلاع قبلی از کارمندانی که در مرخصی استعلاجی هستند، بازدید خانگی انجام می‌دهد. این اقدام باعث واکنش‌های تندی از سوی کارمندان است، از باز نکردن درب خانه به روی مأموران تسلا  تا تهدید به تماس با پلیس. به تازگی بخشی از یک مکالمه جنجالی از

به گزارش برنا، شرکت تسلا به صورت تصادفی و بدون اطلاع قبلی از کارمندانی که در مرخصی استعلاجی هستند، بازدید خانگی انجام می‌دهد. این اقدام باعث واکنش‌های تندی از سوی کارمندان است، از باز نکردن درب خانه به روی مأموران تسلا  تا تهدید به تماس با پلیس.

به تازگی بخشی از یک مکالمه جنجالی از جلسه شرکت تسلا در آلمان منتشر شده است؛ که بر اساس این فایل صوتی مدیرعامل و مدیر منابع انسانی کارخانه گیگاتسلا آلمان، گروهی تصادفی از ۳۰ کارمند که در مرخصی استعلاجی بودند را انتخاب کردند و به خانه‌هایشان رفتند تا “ببینند حالشان چطوراست. “!

در ماه اوت (مرداد و شهریور)، نرخ مرخصی بیماری در شرکت تسلا به ۱۷% از ۱۲ هزار کارمند رسید، به این معنی که بیش از ۲ هزار کارگر به‌طور هم‌زمان در مرخصی استعلاجی بودند. در ماه جولای، شرکت گیگافکتوری به کارکنان خود اعلام کرد اگر زمان کمتری را به مرخصی بیماری اختصاص دهند پاداشت ذریافت می کنند و اوایل سپتامبر، نرخ غیبت به ۱۱% کاهش یافت!

آلمان این نوع “بازدید‌های شرکتی” را مجاز می‌داند. با این حال، کارمندان با این بازدید‌ها به خوبی برخورد نکردند. بسیاری از آمریکایی‌ها نگران این هستند که در ایالات متحده نیز اجازه بازدید‌های خانگی توسط کارفرمایان داده شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn