کد خبر : 97834
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
18 بازدید

استقلال اشک این بازیکن را در آورد

استقلال اشک این بازیکن را در آورد

به گزارش شمانیوز، حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی و چهره اسطوره‌ای فوتبال ایران که سال‌هاست در امارات زندگی می‌کند امروز در بازگشت به کشور مورد استقبال برخی از پیشکسوتان فوتبال ایران قرار گرفت. حسن روشن در حاشیه بازگشت حشمت مهاجرانی گفت: واقعا چشم ملت ایران روشن حشمت مهاجرانی همه چیز ما بوده، پدر و


به گزارش شمانیوز، حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی و چهره اسطوره‌ای فوتبال ایران که سال‌هاست در امارات زندگی می‌کند امروز در بازگشت به کشور مورد استقبال برخی از پیشکسوتان فوتبال ایران قرار گرفت.

حسن روشن در حاشیه بازگشت حشمت مهاجرانی گفت: واقعا چشم ملت ایران روشن حشمت مهاجرانی همه چیز ما بوده، پدر و برادر و افتخار ما بوده است. ای کاش زودتر از این حرف‌ها می‌آمد تا می‌توانستیم از ایشان استفاده کنیم.

حسن روشن که احساساتی شده بود و اشک می‌ریخت، در واکنش به آشتی‌کنان مهاجرانی و اصغر شرفی پس از سال‌ها بیان کرد: احساس من به مهاجرانی احساس پدر و فرزندی است اما احساس شرفی و مهاجرانی به هم فرق می‌کند. چون چند سال با هم بودند و آدم‌های خوب (!) یک مقدار بین این دو را به هم زده بودند اما امروز اتوماتیک آشتی کردند. کاش تا حشمت خان زنده هستند از توانایی‌های ایشان استفاده کنند.

 


منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn