کد خبر : 97888
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
4 بازدید

استایل پاییزی هدی زین‌العابدین وایرال شد

استایل پاییزی هدی زین‌العابدین وایرال شد

به گزارش بازیگر 360 ، هدی زین‌العابدین، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، با انتشار تصویری از استایل پاییزی خود در شبکه‌های اجتماعی، نظر کاربران را به خود جلب کرد. این بازیگر جوان که با سریال “سقوط یک فرشته” به شهرت رسید، با شروع فصل پاییز و کاهش دما، تصویری از خود با یک لباس گرم

به گزارش بازیگر 360 ، هدی زین‌العابدین، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، با انتشار تصویری از استایل پاییزی خود در شبکه‌های اجتماعی، نظر کاربران را به خود جلب کرد.

این بازیگر جوان که با سریال “سقوط یک فرشته” به شهرت رسید، با شروع فصل پاییز و کاهش دما، تصویری از خود با یک لباس گرم و پاییزی منتشر کرده است. استایل شیک و به روز هدی زین‌العابدین در این عکس، مورد توجه بسیاری از طرفدارانش قرار گرفته و واکنش‌های مثبتی را در پی داشته است.

استایل پاییزی هدی زین‌العابدین وایرال شد

هدی زین‌العابدین کیست؟

هدی زین‌العابدین، بازیگر ۳۵ ساله ایرانی، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. او با ایفای نقش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعدد، به یکی از چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون ایران تبدیل شده است. از جمله آثار شاخص او می‌توان به سریال‌های “سقوط یک فرشته” و “عرق سرد” و فیلم‌های سینمایی “خانه روشن” و “اسرافیل” اشاره کرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn