کد خبر : 99409
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
4 بازدید

مسیر شگفت‌انگیز رونالدو به روایت ویدیو؛ پسربچه فقیری که همه جام‌ها را گرفت و همه رکوردها را زد

مسیر شگفت‌انگیز رونالدو به روایت ویدیو؛ پسربچه فقیری که همه جام‌ها را گرفت و همه رکوردها را زد

به گزارش خبرورزشی، ویدیوی زیبایی از سفر کریستیانو رونالدو را مشاهده کنید؛ اسطوره‌ای که در کودکی آرزوی فوتبالیست شدن داشت. کسی که با فقر دست و پنجه نرم کرد اما هرگز دست از تلاش نکشید و با کوشش شبانه‌روزی استعدادش را به جهانیان نشان داد. رونالدو به آکادمی اسپورتینگ پیوست و خیلی زود نظر منچستریونایتد

به گزارش خبرورزشی، ویدیوی زیبایی از سفر کریستیانو رونالدو را مشاهده کنید؛ اسطوره‌ای که در کودکی آرزوی فوتبالیست شدن داشت. کسی که با فقر دست و پنجه نرم کرد اما هرگز دست از تلاش نکشید و با کوشش شبانه‌روزی استعدادش را به جهانیان نشان داد.

رونالدو به آکادمی اسپورتینگ پیوست و خیلی زود نظر منچستریونایتد را جلب کرد. به نور چشمی سرالکس فرگوسن تبدیل شد و ورودش به رئال مادرید هیاهویی شگفت‌انگیز در سانتیاگو برنابئو به راه انداخت. پس از درخشش در یوونتوس، دوباره به یونایتد برگشت و در نهایت در النصر عربستان رویاهایش را دنبال کرد.

جام‌های لیگ قهرمانان، توپ‌های طلا، درخشش در تیم ملی و رکوردهای گلزنی؛ همه و همه حاصل تلاش‌های آن پسربچه فقیر پرتغالی است. او که در سالروز تولد پدر مرحومش گل زد و به آسمان نگاهی کرد. چه هدیه‌ای به پدرش داد و چه رویایی را با نهایت تلاش به واقعیت بدل کرد. چه سفری، چه اسطوره‌ بی‌نظیری..

بیشتر بخوانید: کریستیانو رونالدو احساساتی شد؛ گل امروز متعلق به پدرم بود

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn