کد خبر : 100099
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
12 بازدید

واکنش‎‌ها به ویدئوی فریبکارانه نتانیاهو خطاب به ملت ایران

واکنش‎‌ها به ویدئوی فریبکارانه نتانیاهو خطاب به ملت ایران

 انتشار ویدئویی از بنیامین نتانیاهو خطاب به ملت ایران که تلاش دارد با عملیات روانی فریبکارانه‌ای با جامعه ارتباط بگیرد با خشم کاربران فارسی زبان شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این ویدئو را عملیات جنایتکارانه روانی در پی سایر جنایات رژیم خبیث در میدان تعبیر کردند. آنها این ویدئو را الگوگیری از روش‌های انگلیسی در

 انتشار ویدئویی از بنیامین نتانیاهو خطاب به ملت ایران که تلاش دارد با عملیات روانی فریبکارانه‌ای با جامعه ارتباط بگیرد با خشم کاربران فارسی زبان شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این ویدئو را عملیات جنایتکارانه روانی در پی سایر جنایات رژیم خبیث در میدان تعبیر کردند. آنها این ویدئو را الگوگیری از روش‌های انگلیسی در فریبکاری و استعمار کشور‌ها دانستند. کاربران همچنین از فعالان رسانه‌ای خواستند به جای اشتغال به دعوا‌های جناحی بر خنثی‌سازی عملیات‌روانی دشمن تمرکز کنند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

حسین ابراهیمی:
بعضی تا اسم جنگ می‌آید، می‌خواهند لباس نظامی بپوشند و تفنگ دست بگیرند. با آنکه اقناع افکار و عملیات روانی موضوعات شناخته‌شده‌ای در یک جنگ تمام عیار است. کسانی که دم از لبیک می‌زنند در این میدان کجا هستند؟ نتانیاهو با همه منفوریت به اینکه با این حرف‌ها بتواند شکاف ایجاد کند، امید دارد.

امیر راقب:
از الطاف خفیه الهی است که نتانیاهو مدعی آزادی مردم ایران شده است. این بازی را بریتانیا از خیلی سال پیش به شیوه هنرمندانه خودش آغاز کرده و تدریجاً توانسته بود دل بیش از نیمی از مردم ایران را جلب کند. نتانیاهو یک‌شبه در حال خراب کردن بازی هوشمندانه و طولانی‌مدت بریتانیاست. 

 طا‌ها باقری:
پشت پرده پیام نتانیاهو می‌تونه تلاش برای ایجاد آشوب‌های داخلی باشه! این روز‌ها باید مواظب تصمیمات مدیران بود و مراقب مدیریت اتفاقات ساختگی.

 پیمان خاوندگار:
چه بدبخت و ساده‌لوحند کسانی که امید به جلاد کثیفی، چون نتانیاهو دارند برای نجات! این درد که این آدمکش زمینه‌ای هرچند اندک در ایرانیان دیده و به خود جرئت داده پیام کذایی نجات دهد عذابم می‌دهد! خاک وطن طوطیای چشمانم و پرچمش کفنم باد با افتخار. ‎#مرگ_بر_اسرائیل

 فاطمه ترکاشوند:
مزخرفاتی که ‎نتانیاهو بلغور کرد، ترکیبی از تطمیع و تهدید بود. لابه‌لای درباغ سبزی که نشون میده هیچ جایی در ایران نیست که نتونیم به آن برسیم! آخه کمتر از حیوان! تو اگه می‌تونستی وضعیت مردمی رو درست کنی واسه اون شهروندای نظامی دولت من‌درآوردی خودت کاری می‌کردی تظاهرات نکنند!

فواد شمس:
هیچ سیاستمدار خارجی‌ای به فکر آزادی و آسایش مردم ایران نیست، چه برسد که یک جنایتکار جنگی همچون نتانیاهو باشد! صدام هم مدعی بود با حکومت ایران می‌جنگند، اما مردم ایران را می‌کشت. سرنوشت صدام و ایرانیان خائن اطرافش را دیدیم سرنوشت مضحک‌تر ایرانیان هوراکش نتانیاهو را هم می‌بینیم. 

 سیدعلی موسوی:
رژیم‌صهیونیستی در کنار جنگ نظامی، جنگ رسانه‌ای را نیز پیش می‌برد. نتانیاهو در پیامی تصویری مستقیم ایرانیان را مخاطب قرار می‌دهد آن هم با القای پیام آزادی.

محمدحسین پویان‌فر:
پیام مستقیم یک ایرانی: ‎#خفه‌شو_نتانیاهو!

منبع: روزنامه جوان

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn