کد خبر : 100474
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
4 بازدید

خاطرات دور دور در شمال تهران امیر مهدی ژوله با ماتیز !+ فيلم

خاطرات دور دور در شمال تهران امیر مهدی ژوله با ماتیز !+ فيلم

به گزارش بازيگر 360 ،‌ امیر مهدی ژوله، نویسنده و بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در گفتگویی با برنامه «شب آهنگی» به میزبانی حامد آهنگی، از خاطرات جذاب خود سخن گفت. او در این برنامه از دوران رانندگی‌اش با خودروی ماتیز در شمال تهران خاطرات جالب و بامزه‌ای را به اشتراک گذاشت. در طول این

به گزارش بازيگر 360 ،‌ امیر مهدی ژوله، نویسنده و بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در گفتگویی با برنامه «شب آهنگی» به میزبانی حامد آهنگی، از خاطرات جذاب خود سخن گفت. او در این برنامه از دوران رانندگی‌اش با خودروی ماتیز در شمال تهران خاطرات جالب و بامزه‌ای را به اشتراک گذاشت.

در طول این گفتگو، ژوله با شور و هیجان از تجربیات دور دور کردن با ماتیز در کوچه و خیابان‌های شمال تهران گفت. او از ماجراهای خنده‌داری که با این خودرو کوچک اما پرسروصدا تجربه کرده بود، تعریف کرد و مخاطبان را به خنده وا داشت.

برنامه شب آهنگی که به میزبانی حامد آهنگی برگزار می‌شود، یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است که با گفتگوها و آیتم‌های متنوع و جذاب، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این برنامه با سبک خاص خود و دعوت از چهره‌های محبوب، خاطرات و ناگفته‌های آن‌ها را برای مخاطبان بازگو می‌کند.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn