کد خبر : 100580
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
7 بازدید

ونوم با پوسترهایی جدید به میدان نبرد بازمی‌گردد!

ونوم با پوسترهایی جدید به میدان نبرد بازمی‌گردد!

به گزارش بازیگر 360 ، این پوسترها، نگاهی اجمالی به ماجراجویی نهایی ادی براک و سمبیوت مرگبارش، ونوم، ارائه می‌دهند. همانطور که در پوسترها مشاهده می‌شود، ونوم با ظاهری قدرتمندتر و خشمگین‌تر از همیشه به میدان نبرد بازگشته است. این پوسترها، طرفداران را برای تماشای این فیلم اکشن و ماجراجویی بیش از پیش مشتاق کرده

به گزارش بازیگر 360 ، این پوسترها، نگاهی اجمالی به ماجراجویی نهایی ادی براک و سمبیوت مرگبارش، ونوم، ارائه می‌دهند.

همانطور که در پوسترها مشاهده می‌شود، ونوم با ظاهری قدرتمندتر و خشمگین‌تر از همیشه به میدان نبرد بازگشته است. این پوسترها، طرفداران را برای تماشای این فیلم اکشن و ماجراجویی بیش از پیش مشتاق کرده است.

ونوم با پوسترهایی جدید به میدان نبرد بازمی‌گردد! ونوم با پوسترهایی جدید به میدان نبرد بازمی‌گردد! ونوم با پوسترهایی جدید به میدان نبرد بازمی‌گردد! ونوم با پوسترهایی جدید به میدان نبرد بازمی‌گردد!

خلاصه‌ای از داستان فیلم

در فیلم “ونوم: آخرین رقص”، ادی براک و ونوم باید برای نجات خود از دست نژادی از سمبیوت‌های شیطانی فرار کنند. تام هاردی در نقش ادی براک / ونوم، یک بار دیگر به این نقش آیکونیک بازگشته است. همچنین، بازیگرانی چون پگی لو، چیویتل اجیوفور، جونو تمپل، ریس ایفان و کلارک باکو نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تیمی قدرتمند پشت دوربین

کلی مارسل، نویسنده دو قسمت قبلی فیلم‌های ونوم، برای اولین بار کارگردانی این قسمت را برعهده گرفته است. تام هاردی به همراه مارسل، ایمی پاسکال، آوی آراد، مت تولماچ و هاچ پارکر، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

تاریخ اکران

فیلم “ونوم: آخرین رقص” با بودجه ۱۱۰ میلیون دلاری ساخته شده است و قرار است در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۴) اکران شود.

می‌توان انتظار داشت که فیلم “ونوم: آخرین رقص” یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال باشد.

آیا شما برای تماشای این فیلم هیجان‌زده هستید؟

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn