کد خبر : 100673
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
3 بازدید

طرز تهیه کوفته سیب زمینی شکم پر با مرغ

طرز تهیه کوفته سیب زمینی شکم پر با مرغ

به گزارش پارسینه پلاس، این بار قرار است یک کوفته فوق العاده مجلسی و متفاوت را به شما یاد دهیم که با مرغ خرد شده پر شده است و داخل فر تهیه می شود و طعم و مزه عالی دارد و به دلیل ظاهر مجلسی که دارد بهترین گزینه برای مهمانی ها می باشد. شما

به گزارش پارسینه پلاس، این بار قرار است یک کوفته فوق العاده مجلسی و متفاوت را به شما یاد دهیم که با مرغ خرد شده پر شده است و داخل فر تهیه می شود و طعم و مزه عالی دارد و به دلیل ظاهر مجلسی که دارد بهترین گزینه برای مهمانی ها می باشد. شما می توانید این غذای عالی را در خانه برای تنوع غذایی تهیه کنید. همه مراحل به صورت تصویری به شما آموزش داده می شود.

مواد لازم برای مواد میانی کوفته

سینه مرغ ۱ عدد
پیاز ۱ عدد
فلفل دلمه ۱ عدد
جعفری خرد شده ۳ ق غذا خوری
رب گوجه‌فرنگی ۱ ق غذا خوری
نمک، فلفل سیاه به مقدار لازم

مواد لازم

سیب‌زمینی متوسط، آب‌ پز شده ۸ عدد
پنیر پیتزا ۱/۲ لیوان
جعفری تازه خرد شده ۳ ق غذا خوری
شیر ۵ ق غذا خوری
نمک، پودر سیر و پودر فلفل سیاه به مقدار لازم

۱مرحله اول: تهیه مواد میانی

یک پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و زمانی که طلایی شود سینه مرغ خرد شده را به همراه ادویه ها اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ مرغ تغییر کند و بعد فلفل دلمه و جعفری و رب را اضافه کنید و مواد را تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود.

۲مرحله دوم: تهیه مواد کوفته

سیب زمینی ها را خوب بشورید به همراه آب بگذارید تا پخته شود و بعد پوست بگیرید و سپس به کمک پوره کن یا گوشتکوب یا پشت لیوان بکوبید تا له شود و بعد پنیر، شیر و جعفری و ادویه ها را اضافه کنید و مواد را خوب ورز دهید تا یکدست شود.

۳مرحله سوم: شکل دادن به کوفته

دست‌هایتان را چرب کرده و به اندازه یک نارنگی از مواد سیب‌زمینی بردارید و گرد کنید. سپس در ظرفی که با کره چرب کرده‌اید، قرار دهید. با ته لیوان در وسط هر گلوله، گود کنید و از مواد گوشتی داخل آن بریزید مانند شکل.

۴مرحله چهارم: پخت کوفته سیب زمینی شکم پر

سپس سس را روی آن بریزید و در نهایت پنیر پیتزا موزارلا را رویش بپاشید. ظرف را در فر از قبل گرم شده با دمای ۲۰۰ درجه به مدت نیم ساعت بگذارید (دمای فرها متفاوت است، بنابراین وقتی پنیر طلایی شد، کافیست). (برای سس باید ۱ قاشق غذا خوری رب گوجه‌فرنگی را با ⅓ لیوان آب رقیق کنید، پودر سیر و آویشن به آن اضافه کنید و کمی که بوی خامی رب از بین رفت از روی حرارت بردارید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn