کد خبر : 101124
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
26 بازدید

واکنش نفیسه روشن به حمله ایران به اسرائیل

واکنش نفیسه روشن به حمله ایران به اسرائیل

به گزارش بازیگر 360 ، نفیسه روشن، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، با انتشار یک استوری در شبکه‌های اجتماعی به موضوع حمله ایران به اسرائیل واکنش نشان داد. نفیسه روشن، به حمله ایران به اسرائیل واکنش نشان داد خانم روشن که با بازی در سریال‌های پرطرفداری همچون «اغما» و «روزهای به یادماندنی» به شهرت

به گزارش بازیگر 360 ، نفیسه روشن، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، با انتشار یک استوری در شبکه‌های اجتماعی به موضوع حمله ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.

نفیسه روشن، به حمله ایران به اسرائیل واکنش نشان داد

خانم روشن که با بازی در سریال‌های پرطرفداری همچون «اغما» و «روزهای به یادماندنی» به شهرت رسیده است، در این استوری به بیان دیدگاه خود در خصوص این رویداد پرداخته است.

واکنش نفیسه روشن به حمله ایران به اسرائیل

واکنشی متفاوت

واکنش نفیسه روشن به این رویداد در فضای مجازی با بازخوردهای مختلفی روبرو شده است. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این استوری واکنش نشان داده و نظرات خود را در این باره بیان کرده‌اند.

درباره نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ است و فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در سریال «روزهای به یادماندنی» آغاز کرد. اما نقش‌آفرینی در سریال «اغما» بود که او را به شهرت رساند و نامش را در میان بازیگران مطرح کشور قرار داد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn