کد خبر : 101168
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
4 بازدید

تاد فیلیپس: خبری از جوکر ۳ نیست!

تاد فیلیپس: خبری از جوکر ۳ نیست!

به گزارش بازیگر 360 ، کارگردان فیلم‌های جوکر، تاد فیلیپس، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که قصد ساخت قسمت سوم از این فرنچایز را ندارد. این خبر برای طرفداران سری فیلم‌های جوکر که با اشتیاق منتظر ادامه‌ی داستان بودند، کمی ناامیدکننده است. فیلیپس در پاسخ به پرسش‌هایی درباره امکان ساخت فیلم سوم جوکر

به گزارش بازیگر 360 ، کارگردان فیلم‌های جوکر، تاد فیلیپس، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که قصد ساخت قسمت سوم از این فرنچایز را ندارد. این خبر برای طرفداران سری فیلم‌های جوکر که با اشتیاق منتظر ادامه‌ی داستان بودند، کمی ناامیدکننده است.

فیلیپس در پاسخ به پرسش‌هایی درباره امکان ساخت فیلم سوم جوکر یا فیلم‌های مستقل از شخصیت‌های هارلی کویین یا سایر شخصیت‌های دنیای دی‌سی، به صراحت اعلام کرده که فعلاً برنامه‌ای برای ادامه‌ی کار در این دنیای سینمایی ندارد. او بیان کرده است که ساخت دو فیلم جوکر تجربه لذت‌بخشی بوده، اما در حال حاضر قصد ندارد بر روی پروژه‌های دیگری در این زمینه کار کند.

فیلم جوکر: جنون مشترک که این هفته اکران می‌شود، داستان ادامه‌ی جوکر را روایت می‌کند و با حضور بازیگرانی همچون واکین فینیکس در نقش جوکر و لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. با این حال، به نظر می‌رسد که این فیلم نقطه پایانی برای حضور فیلیپس در دنیای دی‌سی باشد.

البته فیلیپس تاکید کرده است که برنامه‌ها ممکن است در آینده تغییر کنند. این بدان معناست که اگر ایده جدید و جذابی به ذهنش برسد، ممکن است دوباره به دنیای جوکر بازگردد. اما در حال حاضر، تمرکز او بر روی پروژه‌های دیگری است.

با توجه به موفقیت‌های تجاری و هنری فیلم اول جوکر، بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که این فرنچایز به یک سه گانه تبدیل شود. اما به نظر می‌رسد که فیلیپس قصد دارد با دو فیلم جوکر، به این دنیای تاریک و پیچیده پایان دهد.

لازم به ذکر است که فیلم جوکر: جنون مشترک با بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و پیش‌بینی می‌شود که در هفته‌ی اول اکران، بین ۱۳۰ تا ۱۴۵ میلیون دلار فروش داشته باشد.

در کل، اعلامیه‌ی تاد فیلیپس مبنی بر عدم ساخت قسمت سوم جوکر، برای طرفداران این سری فیلم‌ها کمی ناامیدکننده است. با این حال، باید منتظر ماند و دید که آینده‌ی این فرنچایز چگونه رقم خواهد خورد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn