کد خبر : 101480
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۱۵
6 بازدید

داریوش ارجمند از گوگوش چه گفت ؟! / مگه من گوگوشم ! + فیلم

داریوش ارجمند از گوگوش چه گفت ؟! / مگه من گوگوشم ! + فیلم

داریوش ارجمند میهمان برنامه 7 بود که ظاهرا پشت دوربین حرفهای جنجالی تری نسبت به جلوی دوربین زده است. در اواخر دهه 1340 داریوش ارجمند به همراه مهرداد تدین موسسه سینمای آزاد مشهد را تاسیس کرد. علاوه بر بازیگری و کارگردانی در تئاتر مشهد، فیلم‌های کوتاه 8 میلی‌متری هم می‌ساخت. ارجمند در دانشگاه فردوسی مشهد

داریوش ارجمند میهمان برنامه 7 بود که ظاهرا پشت دوربین حرفهای جنجالی تری نسبت به جلوی دوربین زده است.

در اواخر دهه 1340 داریوش ارجمند به همراه مهرداد تدین موسسه سینمای آزاد مشهد را تاسیس کرد. علاوه بر بازیگری و کارگردانی در تئاتر مشهد، فیلم‌های کوتاه 8 میلی‌متری هم می‌ساخت. ارجمند در دانشگاه فردوسی مشهد و در رشته کارشناسی تاریخ و جامعه‌شناسی تحصیل کرد. در آن زمان دکتر علی شریعتی یکی از استادان داریوش ارجمند بود. ارجمند برای ادامه تحصیل به پاریس رفت و در آنجا مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و سینما را از دانشگاه سوربن دریافت کرد.

داریوش ارجمند میهمان برنامه 7 بود که ظاهرا پشت دوربین حرفهای جنجالی تری نسبت به جلوی دوربین زده … وی از پایین آمدن سطح فیلم هاگفته و با ذکر چند نام این ویدئو جنجالی را به سوژه داغ تمام خبرگزاری ها تبدیل کرده است.داریوش ارجمند در بخشی از حرف هایش در خصوص گوگوش گفت: مگه من گوگوشم؟! منو 10 سال هم بتپوننم تو اتاق محاله آب دماغم از زیر در بره بیرون!

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn