کد خبر : 102388
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۳۶
8 بازدید

نمی‌توانم به همه استراحت بدهم!

نمی‌توانم به همه استراحت بدهم!

به گزارش خبرگزاری برنا، ستاره جوان بارسلونا لامین یامال فصل پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشته و اکنون برای بازی در تیم ملی اسپانیا فراخوانده شده است. در این زمینه سرمربی تیم ملی معتقد است بازی در تیم ملی تاثیری در خستگی بازیکنان ندارد. لوئیس دلافونته در این خصوص گفت: بگذارید با آمار پاسخ بدهم. فیفا

به گزارش خبرگزاری برنا، ستاره جوان بارسلونا لامین یامال فصل پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشته و اکنون برای بازی در تیم ملی اسپانیا فراخوانده شده است. در این زمینه سرمربی تیم ملی معتقد است بازی در تیم ملی تاثیری در خستگی بازیکنان ندارد.

لوئیس دلافونته در این خصوص گفت: بگذارید با آمار پاسخ بدهم. فیفا در ۱۲ سال گذشته یک تحقیق انجام داده و بر اساس میزان دقایق بازی یک بازیکن تنها ۳.۵ درصد آن برای تیم ملی بوده است. تیم‌های ملی کسی را مصدوم نمی‌کند. ما باید بتوانیم رقابت کنیم و برای این کار به بهترین‌ها نیاز داریم و برای هر بازی باید به سراغ آنها برویم.

وی افزود: اگر مربی یک باشگاه بودم که بازیکنان برای ده یا یازده ماه در اختیارم بودند قطعا طور دیگری برخورد می‌کردم، اما به عنوان سرمربی تیم ملی مجبورم همیشه از میان تمامی بازیکنان بهترین‌ها را به تیم ملی فرا بخوانم.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn