کد خبر : 102780
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
6 بازدید

جنگ رسانه‌ ای علیه ایران

جنگ رسانه‌ ای علیه ایران

این اولین‌بار نیست که رسانه‌های بزرگ ما از وقوع رخدادها یا انتشار شایعات عقب می‌افتند و یا ضربه می‌خورند. از ساعاتی پیش یک جنگ رسانه‌ای پر قدرت علیه ایران آغاز شده است. برخی از منابع خبری غربی و عربی شایعه‌ی وسیعی را در خصوص شهادت فرمانده‌هان ارشد ایران و حزب الله آغاز کرده‌اند. در مقابل

این اولین‌بار نیست که رسانه‌های بزرگ ما از وقوع رخدادها یا انتشار شایعات عقب می‌افتند و یا ضربه می‌خورند.

جنگ رسانه‌ ای علیه ایران


از ساعاتی پیش یک جنگ رسانه‌ای پر قدرت علیه ایران آغاز شده است. برخی از منابع خبری غربی و عربی شایعه‌ی وسیعی را در خصوص شهادت فرمانده‌هان ارشد ایران و حزب الله آغاز کرده‌اند. در مقابل این هیاهوی رسانه‌ای، متاسفانه از یک سو کانال‌های تلگرامی ایرانی فقط منعکس کننده آن اخبار هستند و از دیگر سو هیچ‌ رسانه‌ و شبکه‌ی ایرانی قدرتمندی وارد میدان نمی‌شود تا آن اخبار را تکذیب یا تایید کند. این اولین‌بار نیست که رسانه‌های بزرگ ما از وقوع رخدادها یا انتشار شایعات عقب می‌افتند و یا ضربه می‌خورند. 

روایت اول این‌گونه جان می‌گیرد و مرجعیت این‌گونه از کشور خارج می‌شود. درحالی‌که رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها بودجه‌های کلانی دریافت می‌کنند اما نمی‌توانند در هنگام نیاز به نقش آفرینی بپردازند و این مسیر را مدیریت کنند. سوال این است که به چه دلیل این روند اصلاح نمی‌شود؟

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn