کد خبر : 102927
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
34 بازدید

اندرو گارفیلد آماده بازگشت به دنیای مرد عنکبوتی است!

اندرو گارفیلد آماده بازگشت به دنیای مرد عنکبوتی است!

به گزارش بازیگر 360 ، گارفیلد که پیش از این در دو فیلم “مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز” درخشیده بود، با حضور غافلگیرکننده خود در فیلم “اسپایدر-من: نه‌راهی به خانه” دل میلیون‌ها طرفدار را به دست آورد. حالا او می‌گوید که اگر ایده مناسبی برای یک فیلم جدید وجود داشته باشد، با کمال میل به دنیای مرد

به گزارش بازیگر 360 ، گارفیلد که پیش از این در دو فیلم “مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز” درخشیده بود، با حضور غافلگیرکننده خود در فیلم “اسپایدر-من: نه‌راهی به خانه” دل میلیون‌ها طرفدار را به دست آورد. حالا او می‌گوید که اگر ایده مناسبی برای یک فیلم جدید وجود داشته باشد، با کمال میل به دنیای مرد عنکبوتی باز خواهد گشت.

اما چه چیزی باعث شده است که گارفیلد دوباره به این نقش علاقه‌مند شود؟ او اعتراف می‌کند که از تجربه ساخت فیلم دوم “مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز” چندان راضی نبوده است. با این حال، استقبال گسترده از حضورش در “نه‌راهی به خانه” نشان می‌دهد که هنوز هم مخاطبان بسیاری به نسخه او از مرد عنکبوتی علاقه دارند.

با توجه به محبوبیت روزافزون چندجهانی در دنیای مارول، احتمال بازگشت گارفیلد به این دنیای سینمایی بسیار زیاد است. برخی از طرفداران حتی او را در فیلم‌های آینده‌ای مانند “انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی” تصور می‌کنند.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید اندرو گارفیلد را دوباره در نقش مرد عنکبوتی ببینید؟ چه ایده‌هایی برای داستان جدید او دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn