کد خبر : 103662
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
21 بازدید

تاریخ‌ سازی مهران مدیری با اجرای سرود وطن + ویدئو

تاریخ‌ سازی مهران مدیری با اجرای سرود وطن + ویدئو

به گزارش بازیگر 360 ، در تابستان سال ۱۳۹۱، مهران مدیری، چهره‌ی شهیر سینما و تلویزیون ایران، با اجرای باشکوه سرود وطن نگاه‌ها را به خود جلب کرد. این اجرا که در آن مدیری توانمندی خاص خود در عرصه موسیقی را به نمایش گذاشت، نقطه عطفی در کارنامه هنری او به شمار می‌رود. مهران مدیری

به گزارش بازیگر 360 ، در تابستان سال ۱۳۹۱، مهران مدیری، چهره‌ی شهیر سینما و تلویزیون ایران، با اجرای باشکوه سرود وطن نگاه‌ها را به خود جلب کرد. این اجرا که در آن مدیری توانمندی خاص خود در عرصه موسیقی را به نمایش گذاشت، نقطه عطفی در کارنامه هنری او به شمار می‌رود.

مهران مدیری که بیشتر به خاطر کارگردانی و بازیگری در آثار طنز شناخته شده است، در هنر موسیقی نیز دستی بر آتش دارد. او با اجرای سرود وطن نشان داد که علاوه بر قدرت در خلق شخصیت‌های به‌یادماندنی، در عرصه موسیقی نیز می‌تواند عواطف و احساسات عمیق را انتقال دهد. اجرای او نه تنها جنبه‌های ملی‌گرایی و عشق به وطن را برجسته کرد، بلکه احساسی از همبستگی و اتحاد را نیز در میان حضار برانگیخت.

این ویدئو که همچنان در میان طرفداران او محبوبیت زیادی دارد، لحظاتی ناب و خاطره‌انگیز از یک هنرمند همه‌فن‌حریف را به تصویر می‌کشد. اجرای مهران مدیری با استقبال گسترده مواجه شده و توانسته است به دل‌های بسیاری نفوذ کند و حس وطن‌پرستی را در میان شنوندگان تقویت کند. این اجرا به‌خوبی نمایانگر تعهد او به هنر و علاقه وافرش به سرزمین مادری است.

اگر تاکنون این ویدئو را ندیده‌اید، حتماً فرصت تماشای آن را از دست ندهید تا با جنبه‌ای دیگر از استعدادهای مهران مدیری آشنا شوید.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn