کد خبر : 103722
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
18 بازدید

لیست بازیگران خانم ایرانی که سرطان سینه داشتند را بدانید (شراره درشتی + سارا همتی)

لیست بازیگران خانم ایرانی که سرطان سینه داشتند را بدانید (شراره درشتی + سارا همتی)

متاسفانه سرطان سینه در میان خانم ها به یک بیماری شایع تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از بیماران مبتلا به این عارضه به دنبال بهترین فوق تخصص سرطان سینه در تهران هستند. تا بلکه بتوانند از این طریق بیماری خود را درمان کنند. برخی از بیماران نسبت به درمان خود نا امید بوده

متاسفانه سرطان سینه در میان خانم ها به یک بیماری شایع تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از بیماران مبتلا به این عارضه به دنبال بهترین فوق تخصص سرطان سینه در تهران هستند. تا بلکه بتوانند از این طریق بیماری خود را درمان کنند.

برخی از بیماران نسبت به درمان خود نا امید بوده و فوری انگیزه خود را برای درمان از دست می دهند. اما جالب است بدانید که افراد مشهور زیادی در ایران و خارج از ایران به این سرطان مبتلا بوده و بهبود پیدا کرده اند. پس اگر پزشک ماهر و با تجربه ای را جهت درمان انتخاب کنید، قطعا شانس بهبودی شما چندین برابر خواهد بود. در این مطلب بازیگران زن ایرانی که سرطان سینه داشته اند را معرفی می کنیم.

چه بازیگرانی سرطان سینه داشته اند؟

تجربه نشان داده است که بازیگران مبتلا به سرطان سینه با مراجعه به فوق تخصص سرطان سینه در تهران توانسته اند بیماری خود را درمان کنند. بنابراین دیگر نیازی نیست بابت درمان بیماری خود نا امید باشید. چرا که بیماران زیادی توانسته اند خود را از چنگ این بیماری نجات داده و سلامت خود را به دست بیاورند. اگر شما نیز به دنبال سلامتی هر چه بیشتر خود هستید، پیشنهاد می کنیم حتما به بهترین متخصص درمان سرطان پستان مراجعه نمایید.

در ادامه بازیگران زن ایرانی که با سرطان سینه دست و پنجه نرم کرده اند را معرفی می کنیم.

شراره درشتی

یکی از معروف ترین بازیگران زن ایرانی که به سرطان سینه مبتلا شده و توانست با موفقیت آن را شکست دهد، شراره درشتی است. شراره درشتی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایران متولد 21 اردیبهشت سال 1354 است. او با رضا ژیان ازدواج کرد اما بعد از مدتی همسر خود را از دست داد. سپس وی به کشور سوئیس مهاجرت کرد. شاخه گلی برای عروس، پدر خوانده، زیر آسمان شهر و فردا دیر است از جمله کارهای معروف او هستند. شراره درشتی با انتشار عکسی از خود در بیمارستان اعلام کرد که به بیماری سرطان سینه مبتلا شده است.

خوشبختانه وی بیماری خود را در مراحل اولیه تشخیص داده و هر چه زودتر جهت درمان بیماری وی اقدام کرد. وی اکنون سلامتی خود را به دست آورده و توانسته تا به صورت کامل به بیماری خود غلبه کند. خانم درشتی با انتشار پستی اعلام کرد که وی از سرطان خود قوی تر بوده و با اراده و درمان به موقع توانسته بیماری را شکست دهد. وی خود را حامی تمامی زنان مبتلا به سرطان سینه دانسته و از آن ها برای درمان حمایت می کند.

سارا همتی

یکی از بازیگران جوان کشورمان که اکنون نیز در حال مبارزه با سرطان است، سارا همتی می باشد. سارا همتی متولد 30 آبان 1360 در تهران بوده و بازیگر سینما و تلویزیون است. سارا همتی با بازی در نقش مینا در سریال وضعیت سفید به اوج شهرت رسید. متاسفانه خانم همتی در سال 1400 در اینستاگرام خود اعلام کرد که به بیماری سرطان سینه مبتلا شده است. وی در حال گذراندن جلسات شیمی درمان خود بوده و به گفته خود وی در حال بهبود است. خوشبختانه خانم همتی توانسته وجود این سرطان را در مراحل اولیه تشخیص دهد. بنابراین وی روند درمان را به موقع شروع کرده و اکنون در حال درمان است. خانم سارا همتی دارای روحیه ای فوق العاده قوی بوده و همواره امیدوار هستند که می توانند سلامتی کامل خود را به دست بیاورند.

آیا درمان سرطان سینه ممکن است؟

بیمارانی که به سرطان سینه مبتلا هستند یک سوال مهم دارند و آن هم این است که سرطان سینه قابل درمان است؟ پاسخ این سوال یک بله قاطعانه است. سرطان سینه جزء بیماری های بسیار سختی است که درمان آن می تواند فراز و نشیب های فراوانی داشته باشد. اما این کار غیر ممکن نیست. شرط مهم درمان این بیماری، شروع به موقع درمان و تکنیک درمان موثری است.

بهترین فوق تخصص سرطان سینه در تهران، پزشکی است که می تواند بهترین روش ها و تکنیک های درمان سرطان سینه را به کار گیرد. پزشکان فوق تخصص با انجام آزمایش های ویژه می توانند به خوبی به سطح پیشرفت بیماری شما پی ببرند. در نتیجه با توجه به نوع بیماری، میزان پیشرفت آن و شرایط جسمی بیمار، بهترین رویکرد درمانی را در پیش خواهند گرفت. پس در مورد درمان سرطان سینه خوش بین بوده و هیچ گاه امید خود را از دست ندهید.

بهترین زمان برای درمان سرطان سینه

برای درمان سرطان سینه نزد فوق تخصص سرطان سینه در تهران لازم است در مراحل اولیه بیماری اقدام کنید. چرا که در مراحل اولیه بیماری، غدد سرطانی رشد نکرده و تکثیر پیدا نکرده اند. در نتیجه درمان بیماری در این حالت آسان تر و سریع تر خواهد بود. متاسفانه دلیل مرگ بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان سینه عدم شروع درمان در مراحل اولیه بیماری است. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است علائم سرطان سینه را بهتر بشناسید. با شناخت این علائم، شناسایی بیماری در دوران اولیه خود آسان تر خواهد بود. علائم این بیماری به شرح زیر هستند.

  • وجود توده با ضخامت متفاوت از بافت اطراف سینه

  • تغییرات پوست سینه مانند ایجاد فرورفتگی ها و قرمزی های روی پوست مانند پوست پرتقال

  • تغییر در اندازه، ظاهر و شکل سینه

  • پوسته پوسته شدن هاله دور سینه یا پستان

  • بر عکس شدن نوک پستان

  • احساس درد در ناحیه سینه مخصوصا در هنگام لمس توده

درمان سرطان سینه با بهترین فوق تخصص سرطان سینه در تهران

بهترین روش برای تشخیص و درمان قطعی سرطان سینه، مراجعه به بهترین فوق تخصص سرطان سینه در تهران است. فوق تخصص سرطان سینه به خوبی می تواند وجود سرطان سینه را با آزمایش های دقیق تشخیص دهد. بعد از تشخیص دقیق و قطعی نوبت به انتخاب رویکرد درمانی مناسب با سطح پیشرفت بیماری و شرایط سلامتی بیمار است.

فوق تخصص سرطان سینه در تهران می تواند جدیدترین و تضمین شده ترین روش های درمان سرطان سینه در جهان را جهت درمان بیماری به کار گیرد. بنابراین با مراجعه به این پزشک خیالتان بابت درمان راحت باشد. البته روحیه قوی داشتن نیز بسیار مهم است. چرا که بخشی از درمان به روحیه و ذهنیت خود فرد مربوط می شود.

جمع بندی

در این مطلب بازیگران زن ایرانی که به سرطان سینه مبتلا بوده اند را معرفی کردیم. همچنین به اهمیت مراجعه به فوق تخصص سرطان سینه در تهران جهت درمان این بیماری پرداختیم. می توانید لیست بهترین فوق تخصص سرطان سینه تهران را در سایت “در تهران” مشاهده نمایید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn