کد خبر : 103772
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
6 بازدید

بازداشت موبایل قاپ حرفه ای در خرمشهر

بازداشت موبایل قاپ حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی در بیان جزئیات خبر تشریح کرد: در پی وقوع چند فقره  موبایل قاپی  در سطح شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و بکار گیری اقدامات خاص پلیسی موبایل قاپ را شناسایی و پس از


سرهنگ نجم الدین سهرابی در بیان جزئیات خبر تشریح کرد: در پی وقوع چند فقره  موبایل قاپی  در سطح شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و بکار گیری اقدامات خاص پلیسی موبایل قاپ را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی زیادی تلفن همراه سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی پلیس به 15 فقره موبایل قاپی اعتراف کرد.

سرهنگ سهرابی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: احساس امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس میباشد ضمن هشدار به مجرمین تاکید کرد  برخورد پلیس و مرجع قضایی با کسانی که امنیت و آرامش مردم را به خطر می اندازند سخت و قاطع میباشد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn