کد خبر : 103855
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
6 بازدید

«گرگ‌ها» با بازی برد پیت و جرج کلونی به پربیننده‌ترین فیلم تاریخ اپل تی‌وی پلاس تبدیل شد

«گرگ‌ها» با بازی برد پیت و جرج کلونی به پربیننده‌ترین فیلم تاریخ اپل تی‌وی پلاس تبدیل شد

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم اکشن «گرگ‌ها» با بازی ستارگانی همچون برد پیت و جرج کلونی، به محض انتشار در شبکه استریمینگ اپل تی‌وی پلاس، توانست به موفقیت چشمگیری دست یابد و رکورد پر بیننده‌ترین فیلم تاریخ این پلتفرم را به نام خود ثبت کند. بر اساس گزارش ددلاین، این فیلم باعث افزایش حدود

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم اکشن «گرگ‌ها» با بازی ستارگانی همچون برد پیت و جرج کلونی، به محض انتشار در شبکه استریمینگ اپل تی‌وی پلاس، توانست به موفقیت چشمگیری دست یابد و رکورد پر بیننده‌ترین فیلم تاریخ این پلتفرم را به نام خود ثبت کند.

بر اساس گزارش ددلاین، این فیلم باعث افزایش حدود ۳۰ درصدی تعداد بینندگان هفتگی اپل تی‌وی پلاس شده است. این افزایش قابل توجه به ویژه در کشورهای آمریکا، بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، مکزیک، برزیل و آلمان دیده شده است. اگرچه آمار دقیق تعداد بینندگان منتشر نشده است، اما این موفقیت چشمگیر نشان می‌دهد که فیلم «گرگ‌ها» توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

داستان فیلم و عوامل تولید

فیلم «گرگ‌ها» داستان دو فرد حرفه‌ای را روایت می‌کند که در دنیای زیرزمینی فعالیت می‌کنند و برای حل مشکلات پیچیده استخدام می‌شوند. در این فیلم، این دو شخصیت مجبور می‌شوند که با یکدیگر همکاری کنند و ماجراهایی هیجان‌انگیز را تجربه کنند.

جان واتس، کارگردان شناخته شده‌ای که سه‌گانه اخیر مرد عنکبوتی را کارگردانی کرده است، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم «گرگ‌ها» را بر عهده داشته است. حضور ستارگانی همچون برد پیت، جرج کلونی، آستین آبرامز، ایمی رایان و پورنا جاگاناتان نیز به جذابیت این فیلم افزوده است.

آینده فیلم «گرگ‌ها»

با توجه به موفقیت چشمگیر قسمت اول، ساخت قسمت دوم فیلم «گرگ‌ها» نیز تایید شده است. برد پیت و جرج کلونی برای ایفای نقش در قسمت دوم نیز باز خواهند گشت و جان واتس بار دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

اهمیت این موفقیت برای اپل

موفقیت فیلم «گرگ‌ها» می‌تواند تأثیر بسزایی بر استراتژی آینده اپل در حوزه تولید محتوا داشته باشد. این موفقیت نشان می‌دهد که اپل می‌تواند با سرمایه‌گذاری بر روی تولید محتواهای باکیفیت و جذب ستارگان بزرگ، مخاطبان بیشتری را به پلتفرم خود جذب کند.

در کل، فیلم «گرگ‌ها» به عنوان یک موفقیت بزرگ برای اپل تی‌وی پلاس و صنعت سینما محسوب می‌شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn