کد خبر : 104494
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
4 بازدید

مقصد علیرضا جهانبخش مشخص شد

مقصد علیرضا جهانبخش مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از سه تجربه جذاب در برایتون، آلکمار و فاینورد، حالا علیرضا جهانبخش گام بعدی را در رزومه پربار خود برمی‌دارد و پای برگه قراردادی می‌اندازد که او را به جدیدترین فوتبالیست ایرانی در سری آ ایتالیا می‌کند. به نقل از ورزش سه، علیرضا جهانبخش در روزهای گذشته سفر خود به ایتالیا


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از سه تجربه جذاب در برایتون، آلکمار و فاینورد، حالا علیرضا جهانبخش گام بعدی را در رزومه پربار خود برمی‌دارد و پای برگه قراردادی می‌اندازد که او را به جدیدترین فوتبالیست ایرانی در سری آ ایتالیا می‌کند.

به نقل از ورزش سه، علیرضا جهانبخش در روزهای گذشته سفر خود به ایتالیا را آغاز کرد و پس از مذاکرات فشرده با دو تیم خواهان، سرانجام توافق را انجام داد و حالا به همراه مهدی طارمی و علی قلی‌زاده، از فرودگاه میلان به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود.

نکته جالب در مورد علیرضا جهانبخش این است که او به یکی از مشهورترین و باسابقه‌ترین تیم‌های فوتبال در ایتالیا منتقل خواهد شد و در این فصل شاگرد آلبرتو جیلارینو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، خواهد شد و در استادیوم لوییجی فراری، فوتبال خود را در تیم ۱۳۱ ساله ایتالیا ادامه خواهد داد.

علیرضا جهانبخش پس از سه فصل حضور در فاینورد و انجام بیش از صد بازی، این کشور را ترک می‌کند. جهانبخش از ده سال پیش در فوتبال اروپا حضور دارد.

جنوا برنده ۹ بار لیگ فوتبال ایتالیاست و همچنین یک مرتبه کوپا را به دست آورده است. این تیم دو سال پیش سقوط تلخی به دسته دوم داشت اما بلافاصله به سطح اول فوتبال ایتالیا بازگشت و حالا در سری آ کار خود را دنبال می‌کند.

علیرضا جهانبخش که سابقه حضور در اردیویسه و لیگ برتر را دارد، حضور در سومین لیگ بزرگ اروپایی را در حالی تجربه خواهد کرد که مهدی طارمی نیز در تیم اینتر حضور خواهد داشت و بازی همزمان این دو بازیکن در سری آ جذابیت جالبی را برای طرفداران فوتبال در ایران رقم خواهد زد.  

آلبرتو جیلاردینو، ستاره مشهور سابق میلان و تیم ملی ایتالیا، چهره جذاب نیمکت تیم جنوا به‌شمار می‌رود.

تیم همشهری جنوا سمپدوریا است که در سری آ حضور ندارد و به همین دلیل دربی در لیگ این فصل شکل نخواهد گرفت.

دیدار جنوا و اینتر ۲۳ فوریه خواهد بود و تقابل بین دو بازیکن ایرانی حدود چهار ماه بعد رقم خواهد خورد و جهانبخش در برابر طارمی قرار خواهد گرفت.  او در روزهای گذشته با مدیران باشگاه به توافق رسید و احتمالا در روزهای آینده معرفی خواهد شد.

جنوا، محل زندگی جدید علیرضا جهانبخش بعد از ترک روتردام، شهری بندری در نزدیکی مرز فرانسه با آب و هوای متعادل و البته بناهای تاریخی بسیار قدیمی است. این شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین گذرگاه‌های تجاری اروپا محسوب می‌شود و همچنین در کنار میلان و تورین، مهم‌ترین شهرهای اقتصادی ایتالیا است.

257 251

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn