کد خبر : 104616
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
3 بازدید

با این کارها خودت رو پیش همسرت بی ارزش می‌کنی!

با این کارها خودت رو پیش همسرت بی ارزش می‌کنی!

به گزارش ساناپرس، برخی زنان در زندگی مشترک رفتارهایی از خود نشان می دهند که مردان را دیوانه می کنند، در این مطلب با این رفتارها بیشتر آشنا شوید. در دنیای پیچیده این روزها، عوامل متعددی می‌توانند بر پایداری و کیفیت زندگی مشترک تأثیر بگذارند. یکی از موضوعات بحث‌برانگیز و حساس، رفتارها و ویژگی‌هایی است

به گزارش ساناپرس، برخی زنان در زندگی مشترک رفتارهایی از خود نشان می دهند که مردان را دیوانه می کنند، در این مطلب با این رفتارها بیشتر آشنا شوید.

در دنیای پیچیده این روزها، عوامل متعددی می‌توانند بر پایداری و کیفیت زندگی مشترک تأثیر بگذارند. یکی از موضوعات بحث‌برانگیز و حساس، رفتارها و ویژگی‌هایی است که ممکن است باعث دوری و فرار مردان از زندگی مشترک شود.

زنان وابسته به مادر

این زنان بدون اجازه مادرشان هیچ کاری نمی ‌کنند و همیشه تحت تأثیر او هستند. آن‌ها معتقدند که “شوهر پیدا می‌شود، اما مادر نه! و حتی دکوراسیون خانه‌شان هم به سلیقه مادرشان است. اگر شوهرشان مورد پسند مادر نباشد، زندگی مشترکشان پر از تنش خواهد بود و اغلب به جدایی می‌انجامد.

زنان وابسته به همسر

این زنان به شدت به همسرشان می‌چسبند و روزانه بارها تماس می‌گیرند تا بپرسند:کجایی؟. آن‌ها در محبت و بی‌محبتی افراط می‌کنند و دوست دارند همیشه کنار همسرشان باشند. یکی از این زنان می‌گفت:کاش می‌شد همسرم را کوچک کنم و در کیفم بگذارم. این وابستگی بیش از حد، مردان را از آن‌ها دور می‌کند.

زنان مردنما

این زنان به کارهای مردانه علاقه دارند و از ظرافت زنانه فاصله گرفته‌اند. آن‌ها بلند صحبت می‌ کنند، موهایشان را کوتاه می‌کنند و بیشتر شلوار می ‌پوشند. این رفتارها باعث می‌شود مردان احساس کنند مردانگی‌شان تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

زنان شکاک

این زنان به شدت به همسرشان شک دارند و دائماً به دنبال نشانه‌ای از خیانت هستند. آن‌ها لباس ‌های همسرشان را بررسی می‌کنند و او را تعقیب می‌کنند تا مطمئن شوند که به کسی جز خودشان توجه نمی‌کند. این رفتارها باعث می‌شود که مردان از آن‌ها فاصله بگیرند.

زنان توجه ‌طلب

این زنان عاشق جلب توجه هستند و وقتی به هدف خود می‌رسند، بازی ‌های پیچیده‌ای را شروع می‌کنند. آن‌ها که قبلاً به هر قیمتی دنبال نگاه‌ها بودند، حالا از آن‌ها فرار می‌کنند. جالب اینجاست که این زنان می‌خواهند گرم و قوی به نظر برسند، در حالی که در واقعیت بسیار آسیب‌پذیر هستند.

زنان همیشه مادر

این زنان مردان را با کودکان اشتباه می‌گیرند و می‌خواهند مانند یک مادر، تمام وقت مراقب شوهرشان باشند. ایرادگیری‌ های مداوم و دستورات پی‌درپی از ویژگی‌های بارز آن‌هاست، مانند این کار را بکن و آن کار را نکن.

زنان وقف فرزند

این زنان تمام توجه و انرژی خود را به فرزندانشان اختصاص می‌دهند و اغلب به همسرشان بی‌توجهی می ‌کنند. آن‌ها معتقدند که وظیفه اصلی‌شان مراقبت از فرزندان است و این موضوع باعث می‌شود که همسرشان احساس نادیده گرفته شدن کند.

زنان مقایسه‌گر

این زنان دائماً خود و زندگی‌شان را با دیگران مقایسه می ‌کنند. اگر کسی در اطرافشان چیزی جدید بخرد یا کاری خاص انجام دهد، آن‌ها نیز باید همان را داشته باشند یا انجام دهند. این رقابت و چشم و هم ‌چشمی باعث فشار و تنش در زندگی مشترکشان می‌شود.

زنان بدلباس

این زنان اغلب با لباس‌های نامرتب و پیژامه در خانه دیده می‌ شوند. آن‌ها به ظاهر خود اهمیت نمی‌ دهند و بیشتر اوقات بوی غذا می ‌دهند. این بی‌توجهی به ظاهر و بهداشت، مردان را از آن‌ها دور می ‌کند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn