کد خبر : 104627
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
6 بازدید

:::جالبتر::: انتصاب معاون جدید وزارت ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست: محمد احمدی کیست!؟

:::جالبتر::: انتصاب معاون جدید وزارت ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست: محمد احمدی کیست!؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (دوشنبه) در حکمی محمد احمدی را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.   به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکم سیدستار هاشمی خطاب به احمدی آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (دوشنبه) در حکمی محمد احمدی را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.انتصاب معاون جدید وزارت ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست: محمد احمدی کیست!؟

 

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکم سیدستار هاشمی خطاب به احمدی آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران» منصوب می شوید.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و  با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران ساعی و سرفراز باشید.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn