کد خبر : 104869
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
12 بازدید

جوکر ۲ با شکست در گیشه، انتظارات را برآورده نکرد

جوکر ۲ با شکست در گیشه، انتظارات را برآورده نکرد

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که دنباله‌ای بر موفقیت بزرگ “جوکر” در سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شد، نتوانست به موفقیت قسمت اول دست یابد. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، “جوکر ۲” در هفته اول اکران خود در آمریکای شمالی تنها حدود ۳۹ تا ۴۰ میلیون دلار فروش داشته است. این رقم به مراتب کمتر از

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که دنباله‌ای بر موفقیت بزرگ “جوکر” در سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شد، نتوانست به موفقیت قسمت اول دست یابد. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، “جوکر ۲” در هفته اول اکران خود در آمریکای شمالی تنها حدود ۳۹ تا ۴۰ میلیون دلار فروش داشته است. این رقم به مراتب کمتر از پیش‌بینی تحلیلگران و انتظارات طرفداران بوده است.

شکست در مقایسه با قسمت اول و سایر رقبا:

در حالی که قسمت اول “جوکر” با افتتاحیه‌ای قدرتمند و فروش بیش از یک میلیارد دلار در گیشه جهانی، به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی تبدیل شده بود، “جوکر ۲” نتوانسته است حتی به نزدیک این ارقام دست پیدا کند. علاوه بر این، “جوکر ۲” حتی از فیلم‌هایی مانند “مارولز” و “فلش” نیز عملکرد ضعیف‌تری داشته است.

علت شکست:

علت این شکست ناگهانی هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما برخی از تحلیلگران معتقدند که نقدهای منفی منتقدان و همچنین واکنش‌های متناقض مخاطبان به این فیلم، در کاهش فروش آن نقش داشته است. همچنین، برخی دیگر معتقدند که انتظارات بسیار بالا از این فیلم، باعث شده تا مخاطبان نسبت به آن بیش از حد حساس باشند.

مشخصات فیلم:

  • کارگردان: تاد فیلیپس
  • نویسندگان: تاد فیلیپس و اسکات سیلور
  • بازیگران: واکین فینیکس، لیدی گاگا، زازی بیتز، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند، هری لاتی
  • بودجه: ۲۰۰ میلیون دلار (بدون احتساب هزینه تبلیغات)

نتیجه‌گیری:

شکست تجاری “جوکر ۲” نشان می‌دهد که حتی فیلم‌هایی با بازیگران مطرح و دنباله‌های فیلم‌های موفق نیز می‌توانند در گیشه با شکست مواجه شوند. این اتفاق زنگ خطری برای استودیوهای فیلمسازی است که نشان می‌دهد پیش‌بینی موفقیت یک فیلم، حتی با وجود تمام اطلاعات و تحلیل‌ها، بسیار دشوار است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn