کد خبر : 104954
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
5 بازدید

درخشش جهانی فیلم «علت مرگ: نامعلوم»

درخشش جهانی فیلم «علت مرگ: نامعلوم»

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «علت مرگ: نامعلوم» به کارگردانی علی زرنگار در عرصه بین‌المللی همچنان می‌درخشد.این فیلم که از زمان اکران با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شده بود، حالا در دو جشنواره معتبر بین‌المللی حضور یافته است. حضور در جشنواره‌های جهانی: جشنواره بین‌المللی فیلم پیجن: فیلم «علت مرگ: نامعلوم» در بخش

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «علت مرگ: نامعلوم» به کارگردانی علی زرنگار در عرصه بین‌المللی همچنان می‌درخشد.این فیلم که از زمان اکران با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شده بود، حالا در دو جشنواره معتبر بین‌المللی حضور یافته است.

حضور در جشنواره‌های جهانی:

  • جشنواره بین‌المللی فیلم پیجن: فیلم «علت مرگ: نامعلوم» در بخش فیلم بلند داستانی سومین جشنواره بین‌المللی فیلم پیجن که از ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه برگزار می‌شود، به رقابت خواهد پرداخت.
  • جشنواره بین‌المللی فیلم مونادناک: این فیلم همچنین در بخش فیلم‌های داستانی جشنواره مونادناک که در نیوهمپشایر آمریکا برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

افتخارات پیشین:

پیش از این، فیلم «علت مرگ: نامعلوم» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ شده بود. همچنین، این فیلم در جشنواره‌های معتبر دیگری همچون سالنتوی ایتالیا، شانگهای چین و هوف آلمان نیز حضور داشته و جوایز ارزشمندی را از آن خود کرده است.

داستان فیلم:

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هفت مسافر در سفری بین شهری، با اتفاقی غیرمنتظره روبرو می‌شوند که مسیر زندگی آن‌ها را دگرگون می‌کند.

بازیگران و عوامل تولید:

بانیپال شومون، علی‌رضا ثانی‌فر، ندا جبراییلی و… از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. علی زرنگار علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این فیلم را نیز برعهده داشته است.

اهمیت این دستاورد:

حضور موفق فیلم «علت مرگ: نامعلوم» در جشنواره‌های بین‌المللی، نشان از کیفیت بالای این اثر و توانایی سینمای ایران در رقابت با آثار جهانی دارد. این موفقیت، می‌تواند به معرفی هرچه بهتر سینمای ایران به مخاطبان بین‌المللی کمک کند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn