کد خبر : 105424
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
15 بازدید

استقلال در بحران: آیا شایعات درباره سرمربی جدید حقیقت دارند؟

استقلال در بحران: آیا شایعات درباره سرمربی جدید حقیقت دارند؟

به گزارش ساناپرس،باشگاه استقلال به‌طور رسمی تمامی شایعات منتشرشده در فضای مجازی درباره گزینه‌های جانشینی جواد نکونام را رد کرد. پس از شکست‌های اخیر استقلال در دربی تهران و مسابقه با السد قطر، جواد نکونام تحت فشار زیادی قرار گرفت و در نهایت استعفایش پذیرفته شد. در پی این موضوع، سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی موقت

به گزارش ساناپرس،باشگاه استقلال به‌طور رسمی تمامی شایعات منتشرشده در فضای مجازی درباره گزینه‌های جانشینی جواد نکونام را رد کرد. پس از شکست‌های اخیر استقلال در دربی تهران و مسابقه با السد قطر، جواد نکونام تحت فشار زیادی قرار گرفت و در نهایت استعفایش پذیرفته شد. در پی این موضوع، سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی موقت تیم معرفی شد.

مدیران باشگاه وعده داده‌اند که به زودی یک سرمربی بزرگ خارجی به خدمت خواهند گرفت، اما در روزهای اخیر شایعاتی درباره نام‌های مختلف از جمله گزینه‌های داخلی و خارجی به گوش رسیده است. با این حال، هیئت مدیره استقلال اعلام کرده است که فرایند انتخاب سرمربی جدید از سوی ایجنت‌های معتبر تأییدشده توسط فیفا انجام خواهد شد و به هیچ وجه به شایعاتی که در رسانه‌ها منتشر شده، توجه نخواهد شد.

در اطلاعیه باشگاه تأکید شده است که هواداران باید آرامش خود را حفظ کنند و از گمانه‌زنی‌ها دوری کنند تا هیئت مدیره بتواند با دقت و وسواس لازم، سرمربی مناسبی را انتخاب کند و استقلال را به موفقیت‌های داخلی و آسیایی بازگرداند. به نظر می‌رسد باشگاه استقلال در حال حاضر در جستجوی یک گزینه قوی برای رهبری تیم است و تا زمانی که مذاکرات نهایی نشود، خبری رسمی اعلام نخواهد کرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn