کد خبر : 105813
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
53 بازدید

تهدیدهای بامزه علی صادقی در جوکر برای احسان علیخانی

تهدیدهای بامزه علی صادقی در جوکر برای احسان علیخانی

به گزارش بازیگر 360 ، در ویدیویی که اخیراً از پشت صحنه این برنامه منتشر شده، علی صادقی در خصوص دلایل خنده‌های همیشگی خود و همچنین خط و نشانی که برای دیگر شرکت‌کنندگان کشیده است، صحبت کرده است. صادقی که به خاطر بازی‌های کمدی و چهره خندانش شناخته می‌شود، در این برنامه نیز به همان

به گزارش بازیگر 360 ، در ویدیویی که اخیراً از پشت صحنه این برنامه منتشر شده، علی صادقی در خصوص دلایل خنده‌های همیشگی خود و همچنین خط و نشانی که برای دیگر شرکت‌کنندگان کشیده است، صحبت کرده است. صادقی که به خاطر بازی‌های کمدی و چهره خندانش شناخته می‌شود، در این برنامه نیز به همان سبک همیشگی خود ظاهر شده و با شوخی‌های بامزه‌اش لحظات شاد و مفرحی را برای بینندگان رقم زده است.

اما نکته جالب توجه در صحبت‌های صادقی، اشاره او به مشکل کوچکی است که در طول شرکت در این برنامه با آن مواجه بوده است؛ مشکلی که به گفته خودش، باعث شده تا نتواند خنده خود را کنترل کند.

علی صادقی که از سوی هوادارانش با استقبال فراوانی روبرو شده است، در این برنامه با چالش‌های مختلفی مواجه شده و تلاش کرده تا با استفاده از هوش و ذکاوت خود، دیگر شرکت‌کنندگان را به خنده وادار کند. اما آیا او می‌تواند رکورددار خنده در این فصل از جوکر باشد؟

برای دانستن پاسخ این سوال و دیدن لحظات جذاب و خنده‌دار از حضور علی صادقی در جوکر، می‌توانید هر چهارشنبه به صورت اختصاصی از فیلیمو این برنامه را تماشا کنید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn