کد خبر : 10583
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۳۱

پرداخت ثبت‌نام وام ۳۰میلیون تومانی در تامین اجتماعی آغاز شد

پرداخت ثبت‌نام وام ۳۰میلیون تومانی در تامین اجتماعی آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کانون بازنشستگان تهران اعلام کرد: پیش ثبت‌نام در سایت به معنی دریافت قطعی وام نیست و دریافت وام افراد منوط به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تامین اجتماعی است.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید پرداخت ثبت‌نام وام ۳۰میلیون تومانی در تامین اجتماعی آغاز شد کانون بازنشستگان تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کانون بازنشستگان تهران اعلام کرد: پیش ثبت‌نام در سایت به معنی دریافت قطعی وام نیست و دریافت وام افراد منوط به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تامین اجتماعی است.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

پرداخت ثبت‌نام وام ۳۰میلیون تومانی در تامین اجتماعی آغاز شد

کانون بازنشستگان تهران اعلام کرد: پیش ثبت‌نام در سایت به معنی دریافت قطعی وام نیست و دریافت وام افراد منوط به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تامین اجتماعی است و وظیفه کانون بازنشستگان صرفا پیش ثبت‌نام است.

ظاهراً اولویت با بازنشستگانی‌ است که تاکنون وام ضروری دریافت نکرده‌اند.

ثبت‌نام اولین مرحله‌ی وام‌ ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ آغاز شده و زمان زیادی تا پایان مرحله اول ثبت نام این تسهیلات باقی نمانده است. اگر قصد دریافت وام مورد بحث را دارید، در این مطلب با زومیت همراه باشید تا با شروط وام بازنشستگان تأمین اجتماعی آشنا شوید و برای ثبت نام خود به مشکل برنخورید.

وام

پرداخت ثبت‌نام وام ۳۰میلیون تومانی در تامین اجتماعی آغاز شد

کانون‌های بازنشستگی اولین مرحله‌ی ثبت نام تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۳ را آغاز کرده‌اند. ثبت نام اولیه تا روز دوشنبه (چهارم تیرماه) به پایان می‌رسد و طبق وعده، بانک‌ عامل باید از روز چهارشنبه (ششم تیرماه) اقدامات اداری و بررسی لازم را برای پرداخت این وام آغاز کند تا در نهایت طی حدود یک هفته این وام به حساب بازنشستگان واریز شود. همان‌طور که می‌بینید زمان کوتاهی است اما از آنجا که این کار به‌صورت غیرحضوری دنبال می‌شود، ثبت نام و آماده‌کردن مدارک چندان دشوار نیست.

اگر قصد و شرایط دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون‌ تومانی جدید را دارید، خوب است بدانید که طبق اعلام سازمان تأمین اجتماعی قرار است در مرحله اول، ۴۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت شود. از طرف دیگر، برای کانون‌های بازنشستگی هر استان سهمیه‌ای در نظر گرفته شده است که بعد از به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام‌کنندگان سایت به‌صورت خودکار بسته می‌شود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn