کد خبر : 106348
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
10 بازدید

اولین جزئیات از حمله اسرائیل به کارخانه سایپا در سوریه+ فیلم

اولین جزئیات از حمله اسرائیل به کارخانه سایپا در سوریه+ فیلم

خبر را برای من بخوان به گزارش سایت طلا، اخباری در فضای مجازی منتشر و ادعا شده بود که خودروسازی حسیاء هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. مدیر عامل سایپا در سوریه درباره جزئیات حمله اسرائیل به کارخانه سایپا توضیحاتی داد. Your browser does not support the video tag. بیانیه ارتش سوریه درباره حمله

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، اخباری در فضای مجازی منتشر و ادعا شده بود که خودروسازی حسیاء هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. مدیر عامل سایپا در سوریه درباره جزئیات حمله اسرائیل به کارخانه سایپا توضیحاتی داد.


بیانیه ارتش سوریه درباره حمله تروریستی شب گذشته اسرائیل به دمشق

به گزارش سایت طلا به نقل از تسنیم،ارتش سوریه درباره حمله تروریستی شب گذشته رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه ارتش سوریه درباره حمله تروریستی رژیم صهیونیستی که خبرگزاری رسمی سوریه از آن به عنوان یک منبع نظامی یاد کرده به این شرح است:

حدود ساعت 20:15 امشب، رژیم اسرائیل در یک حمله بزدلانه با سه موشک از سمت جولان اشغالی سوریه، یک ساختمان مسکونی و تجاری در محله پرجمعیت المزه در دمشق را هدف قرار داد که به شهادت دستکم هفت غیرنظامی از جمله زن و کودک و زخمی شدن 11 نفر دیگر منجر شده که این آمار اولیه است.

این تجاوز رژیم اسرائیل خسارتهای زیادی به اموال مردم در مناطق اطراف وارد کرده است و تلاشها برای نجات افراد دیگری که زیر آوار هستند، همچنان ادامه دارد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn