کد خبر : 10654
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۱۳

تدارک ویژه صداوسیما برای به تصویر کشیدن حضور مردم در انتخابات

تدارک ویژه صداوسیما برای به تصویر کشیدن حضور مردم در انتخابات

محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صداوسیما در برنامهخ سلام خبرنگار شبکه خبر گفت: از فرصت تبلیغات تلویزیونی استفاده می‌کنیم و برنامه‌های ویژه‌ای را برای امروز و فردا در نظر گرفتیم. وی اظهار کرد: آخرین برنامه تبلیغاتی رو به دوربین است که آخرین حرف‌های نامزد‌ها را امروز پخش می‌کنیم که ساعت ۱۸ پخش اول آن از

محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صداوسیما در برنامهخ سلام خبرنگار شبکه خبر گفت: از فرصت تبلیغات تلویزیونی استفاده می‌کنیم و برنامه‌های ویژه‌ای را برای امروز و فردا در نظر گرفتیم.

وی اظهار کرد: آخرین برنامه تبلیغاتی رو به دوربین است که آخرین حرف‌های نامزد‌ها را امروز پخش می‌کنیم که ساعت ۱۸ پخش اول آن از شبکه یک صورت می‌پذیرد و بقیه شبکه‌ها بازپخش را پخش خواهند کرد همچنین در ساعات پایانی فردا هم بازپخش این برنامه را در نظر گرفتیم.

مفتاح بیان کرد: بخش دیگری که باقی مانده برنامه بدون تعارف است و بعد هم آخرین قسمت از گفتگوی ویژه خبری ویژه اتبلیغات نامزد‌ها پخش می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما افزود: چند بخش کوتاه دیگر مثل میزگرد نمایندگان نامزد‌ها در استان‌ها را داریم و هر استان یک میزگرد دارد که بعدازظهر امروز پخش می‌شود. 

وی گفت: بخشی از کار‌ها به سرانجام رسیده و در حوزه فضای مجازی برنامه‌هایی بوده البته بخش عمده برنامه‌ها به پایان رسیده و آماده برگزاری انتخابات هستیم که تدارکات ویژه‌ای دیده شده تا این حرکت مردمی را به تصویر بکشیم.

مفتاح بیان کرد: مسیر ما پس از پایان مهلت تبلیغات به آن معنا تغییر نمی‌کند البته مسیر الان برنامه‌های انتخابات است و از فردا بر روی مشارکت متمرکز می‌شویم. رهبر انقلاب چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و امنیت را برای انتخابات معین کردند و فقط مسئله رقابت است که در برنامه‌های ۲۴ ساعت پایانی کمرنگ‌تر می‌شود، اما توسعه مشارکت مسئله اصلی ما است و رهبر انقلاب هم دیروز تاکید کردند مشارکت حداکثری اولویت اول ما است و انتخاب اصلح اولویت دوم است تا بهترین فرد برای چهار سال آینده انتخاب شود و ما این مسئله را در ۲۴ ساعت آینده خیلی پررنگ پیگیری خواهیم کرد.

 

در حال تکمیل…

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn