کد خبر : 106976
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱:۰۱
15 بازدید

کارگردان افسانه‌ای هالیوود، مارتین اسکورسیزی، از بازنشستگی می‌گوید

کارگردان افسانه‌ای هالیوود، مارتین اسکورسیزی، از بازنشستگی می‌گوید

به گزارش بازیگر 360 ،کارگردان نامدار هالیوود، مارتین اسکورسیزی، در مراسم اهدای جایزه «دلا مول» در شهر تورینو ایتالیا، به صراحت اعلام کرد که قصد خداحافظی از دنیای سینما را ندارد. این خبر خوشحال‌کننده برای تمام سینما‌دوستان و طرفداران آثار اسکورسیزی است. اسکورسیزی: تا آخرین نفس می‌سازم! اسکورسیزی که به تازگی فیلم تحسین‌شده “قاتلان ماه

به گزارش بازیگر 360 ،کارگردان نامدار هالیوود، مارتین اسکورسیزی، در مراسم اهدای جایزه «دلا مول» در شهر تورینو ایتالیا، به صراحت اعلام کرد که قصد خداحافظی از دنیای سینما را ندارد. این خبر خوشحال‌کننده برای تمام سینما‌دوستان و طرفداران آثار اسکورسیزی است.

اسکورسیزی: تا آخرین نفس می‌سازم!

اسکورسیزی که به تازگی فیلم تحسین‌شده “قاتلان ماه کامل” را به اکران گذاشته، در پاسخ به شایعات اخیر درباره بازنشستگی‌اش به دلیل مشکلات سلامتی، گفت: “من قصد بازنشستگی ندارم. فیلم مربوط به فرانک سیناترا فقط به تعویق افتاده تا بتوانم روی فیلم مسیح کار کنم. امیدوارم خدا به من قدرت و پول لازم برای تمام کردنشان را بدهد.”  

پروژه‌های آتی اسکورسیزی

اسکورسیزی پروژه‌های بسیاری را در دست دارد که نشان از انرژی و اشتیاق او برای ادامه فعالیت هنری‌اش دارد. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیلم مسیح: یک پروژه بلندپروازانه که به موضوع زندگی عیسی مسیح می‌پردازد.
  • زندگینامه تصویری فرانک سیناترا: با بازی احتمالی لئوناردو دی‌کاپریو.
  • فیلمی درباره تئودور روزولت: رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده.
  • اقتباسی از رمان The Wager اثر دیوید گرن
  • اقتباسی از کتاب خانه اثر مریلین مونرو
  • سریال Gangs of New York

اسکورسیزی و سینما

مارتین اسکورسیزی یکی از تأثیرگذارترین کارگردانان تاریخ سینما است که آثار او الهام‌بخش نسل‌های بسیاری از فیلمسازان بوده است. فیلم‌هایی مانند “گاو خشمگین”، “رفقای خوب”، “گانگ‌های نیویورک” و “رفتگان” از جمله آثار ماندگار او هستند.

اعلامیه اسکورسیزی مبنی بر ادامه فعالیت هنری، نویدبخش سال‌های پرکار و هیجان‌انگیزی در دنیای سینما است. طرفداران این کارگردان بزرگ می‌توانند با اطمینان خاطر منتظر آثار جدید و شگفت‌انگیز او باشند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn