کد خبر : 107129
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۲۴
48 بازدید

توافق اسرائیل با آمریکا درباره اهداف مورد حمله در ایران / نتیجه مکالمه بایدن و نتانیاهو چه بود؟

توافق اسرائیل با آمریکا درباره اهداف مورد حمله در ایران / نتیجه مکالمه بایدن و نتانیاهو چه بود؟

سلام: ای بی سی نیوز خبر داد: اسرايیل پذیرفته به تاسیسات هسته ای و نفتی حمله نکند. کاخ سفید ساعاتی پس از گفت‌وگوی تلفنی جو بایدن، رییس‌جمهوری ایالات متحده و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن به بحث دو طرف بر سر نحوه حمله اسرائیل به جمهوری اسلامی هیچ اشاره‌ای نشده

سلام: ای بی سی نیوز خبر داد: اسرايیل پذیرفته به تاسیسات هسته ای و نفتی حمله نکند.

کاخ سفید ساعاتی پس از گفت‌وگوی تلفنی جو بایدن، رییس‌جمهوری ایالات متحده و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن به بحث دو طرف بر سر نحوه حمله اسرائیل به جمهوری اسلامی هیچ اشاره‌ای نشده است.

این درحالی است که شبکه ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام آمریکایی که نامش اعلام نشد، گزارش داد که «اگرچه نتانیاهو یک برنامه کاملا نهایی برای حمله تلافی‌جویانه ارائه نداد، اما اعضای دولت بایدن از سطح جزئیاتی که به اشتراک گذاشته شد رضایت نسبی داشتند و احساس کردند که دولت اسرائیل به استدلال‌های آن‌ها برای تمرکز بر اهداف نظامی متعارف، و نه سایت‌های هسته‌ای یا تولید نفت، پاسخ مثبت داده است.»

در بیانیه کاخ سفید که عصر روز چهارشنبه، ۱۸ مهر، منتشر شد آمده است: «رییس‌جمهوری بر تعهد آهنین خود به امنیت اسرائیل تاکید کرد. او حمله موشکی ایران به اسرائیل در روز اول اکتبر را به صراحت محکوم کرد.»

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn