کد خبر : 107220
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
4 بازدید

هشدار سیلاب در کرمان و هرمزگان

هشدار سیلاب در کرمان و هرمزگان

به گزارش برنا، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز در ارتفاعات کرمان، سیستان و بلوچستان،  هرمزگان و شرق فارس در بعداز ظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق، باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی شده است. کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام صدور هشدار سطح نارنجی برای دو استان

به گزارش برنا، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز در ارتفاعات کرمان، سیستان و بلوچستان،  هرمزگان و شرق فارس در بعداز ظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق، باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام صدور هشدار سطح نارنجی برای دو استان کرمان و هرمزگان نسبت به وقوع سیلاب در این دو استان هشدار داد.

نقشینه ادامه داد: فردا در غرب گیلان، مازندران، ارتفاعات اردبیل و در ساعت‌های بعد از ظهر در ارتفاعات شمال‌شرق هرمزگان، سیستان و بلوجستان و کرمان، رگبار، رعدوبرق رخ می‌دهد.

به گفته وی، شنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال و شرق  آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی،  کرمان، هرمزگان و فارس، رگبار باران مورد انتظار است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: یکشنبه و دوشنبه در سواحل دریای خزر،  آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،  اردبیل و خراسان شمالی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: شنبه و یکشنبه در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب، برای استان های قزوین،  البرز،  تهران و سمنان وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

نقشینه گفت: از امروز تا شنبه دریای خزر مواج و متلاطم است‌. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۲۸  می‌رسد و کمینه دمای نیز ۱۹ درجه بالای صفر ثبت شد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn