کد خبر : 107232
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
19 بازدید

الهام حمیدی پس از مدت ها در کنار همسرش دیده شد!+ عکس

الهام حمیدی پس از مدت ها در کنار همسرش دیده شد!+ عکس

خبر را برای من بخوان در ادامه تصویری از الهام حمیدی در کنار همسرش خواهید دید. الهام حمیدی تصویر جدیدی به همراه همسرش پس از مدت ها منتشر کرد. الهام حمیدی (زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است. او ابتدا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند شناخته‌شد و مدتی بعد با

خبر را برای من بخوان

در ادامه تصویری از الهام حمیدی در کنار همسرش خواهید دید.

الهام حمیدی تصویر جدیدی به همراه همسرش پس از مدت ها منتشر کرد.

الهام حمیدی (زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است. او ابتدا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند شناخته‌شد و مدتی بعد با ایفای نقش در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک و مجموعهٔ یوسف پیامبر و شوق پرواز به شهرت رسید.

او تحصیلاتش را در رشتهٔ حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفته‌است و همان کلاس‌ها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد. در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانهٔ سینما گردید. او همچنین در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم گهواره ای برای مادر شده‌است.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn