کد خبر : 107843
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۳۴
4 بازدید

مقدماتی جام جهانی؛ شکست عربستان مقابل ژاپن در خانه

مقدماتی جام جهانی؛ شکست عربستان مقابل ژاپن در خانه

به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، مرحله مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آسیا با برتری ژاپن برابر عربستان و شکست فلسطین مقابل عراق همراه بود. در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آسیا و از هفته سوم این مسابقات از ساعت ۲۱:۳۰ دو دیدار برگزار شد که طی آن عراق به مصاف فلسطین رفت و

به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، مرحله مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آسیا با برتری ژاپن برابر عربستان و شکست فلسطین مقابل عراق همراه بود.

در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آسیا و از هفته سوم این مسابقات از ساعت ۲۱:۳۰ دو دیدار برگزار شد که طی آن عراق به مصاف فلسطین رفت و عربستان رو در روی ژاپن قرار گرفت.

در اولین بازی و از گروه C ژاپن در شرایطی به میدان رفت که چشم‌بادامی‌ها در دیداری خارج از خانه با ۲ گل شاگردان مانچینی را از پیش رو برداشتند. دایچی کامادا در دقیقه ۱۴ و کوکی اوگاوا در دقیقه ۸۱، گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. با این نتیجه ژاپن با ۹ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبت کرد و بحرین، عربستان و استرالیا با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

در دومین بازی و از گروه B، عراق با گل آیمن حسین که در دقیقه ۳۱ نیمه نخست به ثمر رسید برابر فلسطین به برتری دست یافت تا این بازی را به ۳ امتیاز کامل به پایان ببرد. با این نتیجه کره‌جنوبی و عراق با ۷ امتیاز در رده‌های اول و دوم جای دارند و اردن با ۴ امتیاز در رده سوم است.

 


+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn