کد خبر : 108726
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۲۶
188 بازدید

شهادت سیدحسن نصرالله با انتخابات ایران ارتباط پیدا کرد!

شهادت سیدحسن نصرالله با انتخابات ایران ارتباط پیدا کرد!

اعتراض شیخ علیرضا پناهیان به تندروی و استفاده از روش صهیونیست ها؛ تابناک: علیرضا پناهیان، در فیلمی که به تازگی از او منتشر شده است، اظهار داشته است: در حال حاضر در لبنان خط صهیونیست‌ها این است که شهادت سیدحسن نصرالله را گردن ایران بندازند. خط صهیونیست‌ها در ایران هم این است که این گروه

اعتراض شیخ علیرضا پناهیان به تندروی و استفاده از روش صهیونیست ها؛

تابناک: علیرضا پناهیان، در فیلمی که به تازگی از او منتشر شده است، اظهار داشته است: در حال حاضر در لبنان خط صهیونیست‌ها این است که شهادت سیدحسن نصرالله را گردن ایران بندازند. خط صهیونیست‌ها در ایران هم این است که این گروه شهادت سید حسن را را بندازند گردن آن گروه و آن گروه بیندازد گردن این؛ برآمده از انتخابات گذشته؛ شک نکنید این خط صهیونیست‌ها است.

 

وی افزود: حزب‌اللهی‌هایی که می‌خواهند از صهیونیست‌ها تاثیر نپذیرند این خط را رها کنند، از انتخابات گذشته بگذریم، هنوز از من سوال می‌کنند که چرا شما موضعتان اینگونه بود؟ اگر موضعتان اینطور نبود اینجوری می‌شد و یا اگر طور دیگر بود جوری دیگر می‌شد.

این واعظ مشهور در ادامه اظهار داشت: شاهد حملات ناجوانمردانه به دولت و از آن گذشته حملات ناجوانمردانه به هر کسی که به آنها رای نداده است، هستیم، این چه روش‌های صهیونیستی است؟ این کارها را بگذارید کنار. درحال حاضر انتخابات گذشته است و ما در مواجهه با شیشه عمر استکبار جهانی و یهود عنود در یک رسالت تاریخی دو هزار ساله قرار گرفته ایم، ما الان باید جهان مسیحیت را باخبر کنیم که داریم با چه کسانی می‌جنگیم. جهان اسلام به یُمن سید حسن نصرالله تا حد زیادی آگاه شده، در نتیجه باید جامعه خودمان را آگاه کنیم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn