کد خبر : 108962
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
6 بازدید

معرفی سریال توئین پیکس -Twin peaks

معرفی سریال توئین پیکس -Twin peaks

نام سریال: توئین پیکس -Twin peaks ژانر: جنایی، درام، معمایی سال ساخت: ۱۹۹۰-۱۹۹۱ و ۲۰۱۷ تعداد فصل: ۳ تعداد قسمت‌ها: ۴۸ متوسط زمان هر قسمت: ۵۰ دقیقه امتیاز (IMDB): ۸.۸/۱۰ امتیاز (Rotten Tomatoes ):۷۷%     بازیگران: کایل مک‌لاکلنمایکل اونتاکینمیدشن ایمیکدینا اشبروکریچارد بیمرلارا فلین بویلجوآن چناریک دا رهشریلین فنوارن فراستهری گوازمایکل هورسپایپر لوریشریل لیپگی لیپتونجیمز

نام سریال: توئین پیکس -Twin peaks

ژانر: جنایی، درام، معمایی

سال ساخت: ۱۹۹۰-۱۹۹۱ و ۲۰۱۷

تعداد فصل: ۳

تعداد قسمت‌ها: ۴۸

متوسط زمان هر قسمت: ۵۰ دقیقه

امتیاز (IMDB): ۸.۸/۱۰

امتیاز (Rotten Tomatoes ):۷۷%

 

 

بازیگران:

کایل مک‌لاکلن
مایکل اونتاکین
میدشن ایمیک
دینا اشبروک
ریچارد بیمر
لارا فلین بویل
جوآن چن
اریک دا ره
شریلین فن
وارن فراست
هری گواز
مایکل هورس
پایپر لوری
شریل لی
پگی لیپتون
جیمز مارشال
اورت مک‌گیل
جک نانس
کیمی رابرتسون
راس تامبلین
کنت ولش
ری وایز
کاترین ای. کولسن

 

سریال Twin Peaks

داستان سریال توئین پیکس با قتل لورا پالمر، دختر نوجوانی از شهر توئین پیکس، آغاز می‌شود. اداره اف‌بی‌آی، کارآگاه دیل کوپر را برای بررسی این قتل به توئین پیکس می‌فرستد. کوپر در طول تحقیقات خود، با شخصیت‌های عجیب و غریب و اسرارآمیزی روبرو می‌شود. او همچنین با جنبه‌های تاریک و پنهان شهر توئین پیکس آشنا می‌شود.

سریال توئین پیکس به تدریج به یک داستان پیچیده و چند لایه تبدیل می‌شود. این سریال به بررسی موضوعاتی مانند هویت، واقعیت، و ماهیت شر می‌پردازد. سریال همچنین به خاطر تصاویر سوررئالیستی خود، که اغلب با داستان اصلی سریال در ارتباط هستند، مورد توجه قرار گرفته است.

سریال توئین پیکس در سال ۱۹۹۱ به پایان رسید، اما در سال ۲۰۱۷ با فصل سوم خود به تلویزیون بازگشت. فصل سوم سریال توئین پیکس که توسط دیوید لینچ به تنهایی کارگردانی شده بود، به بررسی اتفاقات ۲۵ سال پس از فصل دوم می‌پردازد!

twin peaks

درباره سریال

سریال توئین پیکس (Twin Peaks) یک مجموعه تلویزیونی درام-جنایی آمریکایی است که توسط دیوید لینچ و مارک فراست ساخته شده است. این سریال در سال ۱۹۹۰ از شبکه ای‌بی‌سی پخش شد و به خاطر داستان پیچیده، شخصیت‌های جذاب، و تصاویر سوررئالیستی خود، به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی دهه ۱۹۹۰ تبدیل شد.

twin peaks

این سریال برای کسانی که دوست دارند داستان در هر اپیزود با سرعت بوگاتی ویرون‌واری حرکت کند و بلافاصله همه‌‌ی اتفاقات عجیب و راز و رمزهای داستان برایشان توضیح داده شود نیست.

می‌خواهم بگویم تماشای «تویین پیکس» مثل برعکس چرخیدن چرخ‌دهنده‌های مغز آدم است. مثل روبه‌رو شدن با چیزی که خیلی متفاوت‌تر و فرازمینی‌تر از چیزی است که مغزمان به آن عادت کرده است. لینچ اما استاد در مشت گرفتنِ مغز زنده‌ی تماشاگرانش و شکل‌دهی به آن در راستای طرز فکر منحصربه‌فرد خود است. اگر از طرفداران لینچ باشید احتمالا می‌دانید دارم درباره‌ی چه چیزی حرف می‌زنم، اما رو به بقیه باید بگویم باورتان نمی‌شود چقدر گذاشتن مغزتان زیر تیغ جراحی کالبدشکاف ماهر و بی‌رحمی مثل لینچ لذت‌بخش است. یا بهتر است بگویم چه وحشتِ لذت‌بخشی است!

twin peaks

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn