کد خبر : 109175
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
2 بازدید

کوهنورد 70 ساله از ارتفاعات البرز نجات یافت

کوهنورد 70 ساله از ارتفاعات البرز نجات یافت

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا به نقل از  تسنیم، محمدباقر خلفی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار کرد: ساعت 7:55 صبح امروز جمعه 20 مهرماه گزارش حادثه ای مبنی بر آسیب پای کوهنوردی 70 ساله در ارتفاعات بیجی کوه به مرکز هماهنگی و کنترل عملیات امدادو نجات استان

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا به نقل از  تسنیم، محمدباقر خلفی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار کرد: ساعت 7:55 صبح امروز جمعه 20 مهرماه گزارش حادثه ای مبنی بر آسیب پای کوهنوردی 70 ساله در ارتفاعات بیجی کوه به مرکز هماهنگی و کنترل عملیات امدادو نجات استان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله نجاتگران تیم کوهستان کرج به محل حادثه در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج اعزام شدند و پس از انجام ارزیابی اولیه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی این فرد را که از ناحیه مچ پا دچار آسیب شده بود را پس از بسکت کردن به محل انتقال و جهت ادامه روند درمان تحویل نیروهای اورژانس دادند و عملیات ساعت 10:27 دقیقه به پایان رسید.

خلفی  از هموطنان خواست جهت صعود به ارتفاعات و یا به منظور طبیعت گردی همراه با گروه و با توجه به وضعیت جسمانی و توانمندی و تجهیزات همراه اقدام کنند. شماره 112 “ندای امداد” همواره آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان جهت تسریع در اعزام نیروهای امدادی است.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn