کد خبر : 109221
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
4 بازدید

هنری کویل به دنیای ربات‌های غول‌پیکر ولترون می‌پیوندد

هنری کویل به دنیای ربات‌های غول‌پیکر ولترون می‌پیوندد

به گزارش بازیگر 360 ، در خبرهای داغ دنیای سینما، هنری کویل، بازیگر محبوب و شناخته شده هالیوود، به جمع بازیگران فیلم لایو اکشن «ولترون» پیوسته است. این خبر برای طرفداران سریال انیمیشنی محبوب ولترون و همچنین هواداران هنری کویل بسیار هیجان‌انگیز است. ولترون، یک مجموعه افسانه‌ای ولترون، یک مجموعه انیمیشنی کلاسیک است که در

به گزارش بازیگر 360 ، در خبرهای داغ دنیای سینما، هنری کویل، بازیگر محبوب و شناخته شده هالیوود، به جمع بازیگران فیلم لایو اکشن «ولترون» پیوسته است. این خبر برای طرفداران سریال انیمیشنی محبوب ولترون و همچنین هواداران هنری کویل بسیار هیجان‌انگیز است.

ولترون، یک مجموعه افسانه‌ای

ولترون، یک مجموعه انیمیشنی کلاسیک است که در دهه 80 میلادی از ترکیب دو انیمه ژاپنی ساخته شد. در این مجموعه، گروهی از قهرمانان با سوار شدن بر ربات‌های غول‌پیکر، به مبارزه با نیروهای شر می‌پردازند. این مجموعه در سال‌های اخیر با انیمیشن «ولترون: مدافع افسانه‌ای» احیا شد و محبوبیت خود را دوباره به دست آورد.

هنری کویل در نقش یک جنگجوی کهکشانی

هنری کویل که پیش از این در نقش‌هایی چون سوپرمن و گرالت از ریویا درخشیده بود، حالا قرار است در دنیای ولترون به ایفای نقش بپردازد. هنوز جزئیات دقیقی از نقش او در این فیلم منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که کویل در نقش یک جنگجوی شجاع و قدرتمند ظاهر شود.

تیم سازنده قدرتمند

کارگردانی فیلم ولترون بر عهده راوسون مارشال تربر است که سابقه کارگردانی فیلم‌های اکشن موفقی مانند «رد نوتیس» و «اسکای اسکرپر» را در کارنامه دارد. فیلمنامه این فیلم نیز توسط الن شانمن نوشته شده است که تربر در نوشتن آن همکاری داشته است.

پروژه‌های آینده هنری کویل

هنری کویل در سال‌های اخیر بسیار فعال بوده و در پروژه‌های مختلفی حضور داشته است. او علاوه بر فیلم ولترون، در فیلم‌های «آرگایل»، «وزارت جنگ‌های نامردانه»، «در خاکستر» و همچنین در ریبوت فیلم «هایلندر» نیز بازی خواهد کرد. همچنین، او به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال «وارهمر 40,000» نیز فعالیت می‌کند.

انتظار برای اکران

هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم ولترون اعلام نشده است، اما با توجه به محبوبیت این مجموعه و حضور بازیگران و عوامل تولید توانا، می‌توان انتظار داشت که این فیلم با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn