کد خبر : 109248
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
15 بازدید

رونمایی از تیزر فیلم سینمایی «باغ کیانوش»؛ سفری به دنیای فانتزی و ماجراجویی

رونمایی از تیزر فیلم سینمایی «باغ کیانوش»؛ سفری به دنیای فانتزی و ماجراجویی

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «باغ کیانوش» که در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و جشنواره فجر ۴۲ درخشش چشمگیری داشت، با کسب ۳ پروانه زرین، حالا آماده است تا مخاطبان خود را به دنیای جذاب و پرماجرای نوجوانان ببرد. داستانی از امید و تلاش «باغ کیانوش» روایتگر ماجراجویی

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «باغ کیانوش» که در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و جشنواره فجر ۴۲ درخشش چشمگیری داشت، با کسب ۳ پروانه زرین، حالا آماده است تا مخاطبان خود را به دنیای جذاب و پرماجرای نوجوانان ببرد.

داستانی از امید و تلاش

«باغ کیانوش» روایتگر ماجراجویی چند نوجوان است که با چالش‌های بزرگ روبرو شده و تلاش می‌کنند تا دنیای اطرافشان را تغییر دهند. این فیلم با داستانی جذاب و پر از هیجان، مخاطب را به دنیایی سرشار از فانتزی و ماجراجویی دعوت می‌کند.

ستاره‌های آینده سینما

در این فیلم، علاوه بر بازیگران باسابقه‌ای همچون شهرام حقیقت‌دوست، علیرضا آرا، عباس جمشیدی فر و لادن ژافه وند، شاهد حضور بازیگران نوجوان مستعدی هستیم که با بازی درخشان خود، آینده‌ای روشن را برای سینما نوید می‌دهند.

تیم حرفه‌ای پشت صحنه

رضا کشاورز حداد، کارگردان جوان و خوش‌ذوق، با ساخت فیلم «باغ کیانوش» توانایی خود را در روایت داستان‌های کودک و نوجوان به اثبات رسانده است. محمدجواد موحد نیز به عنوان تهیه‌کننده، با حمایت از این پروژه، سهم بسزایی در تولید این فیلم داشته است.

افتخارات فیلم

  • کسب ۳ پروانه زرین از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
  • حضور در جشنواره فیلم فجر ۴۲

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn