کد خبر : 109396
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
46 بازدید

فیلم سالگرد ازدواج مجلل علیرام نورایی و صبا تاجیک با تم اروپایی

فیلم سالگرد ازدواج مجلل علیرام نورایی و صبا تاجیک با تم اروپایی

به گزارش بازیگر 360 ، در این مراسم صبا تاجیک با ظاهری آراسته و شباهت بسیار به آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوودی، نظر بسیاری را به خود جلب کرد. شباهت صبا تاجیک به آنجلینا جولی، سوژه اصلی شبکه‌های اجتماعی انتشار تصاویر و ویدیوهای این مراسم در شبکه‌های اجتماعی، با واکنش‌های متفاوت کاربران همراه بوده است.

به گزارش بازیگر 360 ، در این مراسم صبا تاجیک با ظاهری آراسته و شباهت بسیار به آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوودی، نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

شباهت صبا تاجیک به آنجلینا جولی، سوژه اصلی شبکه‌های اجتماعی

انتشار تصاویر و ویدیوهای این مراسم در شبکه‌های اجتماعی، با واکنش‌های متفاوت کاربران همراه بوده است. برخی از کاربران به شباهت striking صبا تاجیک به آنجلینا جولی اشاره کرده‌اند و برخی دیگر به برگزاری جشن با تم اروپایی واکنش نشان داده‌اند.

جشن با تم سیاه

جالب توجه است که این مراسم با تم سیاه برگزار شده است که در سال‌های اخیر در مجالس اروپایی رواج یافته است. استفاده از رنگ سیاه در این مراسم، به آن جلوه‌ای خاص و متفاوت بخشیده است.

صبا تاجیک کیست؟

صبا تاجیک، همسر علیرام نورایی، متولد 10 دی ماه 1367 است و به دلیل شباهت ظاهری به آنجلینا جولی، به “آنجلینای ایرانی” معروف شده است. او در سال 1389 با علیرام نورایی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است.

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی

انتشار تصاویر و ویدیوهای این مراسم، موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است. برخی از کاربران به این زوج تبریک گفته و برای آن‌ها آرزوی خوشبختی کرده‌اند. برخی دیگر به شباهت صبا تاجیک به آنجلینا جولی اشاره کرده‌اند و برخی نیز به سبک برگزاری این مراسم واکنش نشان داده‌اند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn