کد خبر : 109461
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱:۱۳
1 بازدید

بهترین انتخاب برای تامین برق استادیوم و ورزشگاه ژنراتور دیزلی برند بادوین است یا ولوو؟

بهترین انتخاب برای تامین برق استادیوم و ورزشگاه ژنراتور دیزلی برند بادوین است یا ولوو؟

مراکز ورزشی نظیر استادیوم ها برای سرویس دهی صحیح و تامین برق تجهیزات به صورت شبانه‌روزی به منبع تغذیه پایدار نیاز دارند. به همین دلیل، بهترین گزینه برای تامین برق اضطراری و پشتیبان در این اماکن، دیزل ژنراتور است. دیزل ژنراتور بادوین و دیزل ژنراتور ولوو به عنوان محبوب ترین محصولات بازار ایران شناخته می شوند

مراکز ورزشی نظیر استادیوم ها برای سرویس دهی صحیح و تامین برق تجهیزات به صورت شبانه‌روزی به منبع تغذیه پایدار نیاز دارند. به همین دلیل، بهترین گزینه برای تامین برق اضطراری و پشتیبان در این اماکن، دیزل ژنراتور است. دیزل ژنراتور بادوین و دیزل ژنراتور ولوو به عنوان محبوب ترین محصولات بازار ایران شناخته می شوند که برای اماکن ورزشی نیز کاربرد دارند. با این حال، همواره این سؤال مطرح است که بهترین انتخاب برای تامین برق استادیوم و ورزشگاه ژنراتور دیزلی برند بادوین مناسب تر است یا ولوو؟

دیزل ژنراتور کانوپی دار

برای اینکه بتوانیم پاسخ این سؤال را بدهیم، ابتدا باید در مورد نحوه انتخاب ژنراتور دیزلی برای استادیوم ها و ورزشگاه ها اطلاعات به دست آوریم و همچنین ویژگی های این محصولات را در نظر بگیریم. ژنراتورها برای تامین برق پشتیبان سیستم ها و تجهیزات الکتریکی موجود در تمام بخش های استادیوم ها ضروری اند. البته، مشخصات فنی دیزل ژنراتور باید با نیازهای ورزشگاه مطابقت داشته باشد. خوشبختانه، برندهای مطرح بادوین و ولوو بهترین ژنراتورها را برای تامین برق استادیوم ها عرضه کرده اند.

دیزل ژنراتور برند ولوو

اهمیت استفاده از ژنراتورهای دیزلی برای استادیوم ها

طبق الزامات فنی فیفا، تاخیر یا لغو رویدادهای ورزشی به دلیل قطعی شبکه برق سراسری، غیرقابل قبول است. بنابراین، تهیه منبع برق پشتیبان یکی از مهم ترین اقدامات برای برگزاری این رویدادها می باشد. ژنراتورهای دیزلی دستگاه های قدرتمندی هستند که می توانند نیازهای برقی استادیوم ها را به صورت پایدار و بدون قطعی برطرف کنند. 5 معیار اساسی جهت انتخاب دیزل ژنراتور برای اماکن ورزشی عبارتند از:

  • میزان مصرف برق تجهیزات و تاسیسات شامل پروژکتورها، سیستم آبیاری چمن، گرمایش و سرمایش، سیستم های صوتی، اعلام حربق و آسانسورها
  • زمان اجرا و کارکرد ژنراتور
  • ظرفیت ژنراتور
  • ظرفیت مخزن سوخت
  • برند سازنده

دیزل ژنراتور برند ولوو

مقایسه ژنراتورهای دیزلی برندهای بادوین و ولوو برای تامین برق ورزشگاه 

از سوی دیگر، ولوو نیز به عنوان یکی از معتبرترین برندهای دیزل ژنراتور طرفداران بسیاری دارد. به عنوان مثال، دیزل ژنراتور ولوو مدل TAD1345GE یکی از بهترین دستگاه ها برای تامین برق دستگاه های تهویه اماکن ورزشی است که در انواع شرایط آب و هوایی می توانید از آنها بهره ببرید. 

سخن پایانی

ما در شرکت رادوکو طیف گسترده ای از دستگاه های صنعتی از جمله ژنراتورهای دیزلی باکیفیت را جهت رفع نیازهای انواع صنایع اعم از استادیوم ها و ورزشگاه ها تامین کرده ایم. از محصولات وبسایت ما بازدید کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید. 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn