کد خبر : 109524
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۴:۱۱
3 بازدید

طرز تهیه کوکی سیب و گردو با طعم کره به روش قنادی ها

طرز تهیه کوکی سیب و گردو با طعم کره به روش قنادی ها

به گزارش پارسینه پلاس، یک کوکی با بافت فوق العاده نرم و‌ طعمی خوشمزه که خیلی سریع آماده می شود و این دستور از اون دستورهاست که میشه مداوم تغییرش داد و باهاش کوکی های جدید خلق کرد. اما بافت این کوکی بسیار نرم و پنبه ای می باشد و شما می توانید برای دورهمی

به گزارش پارسینه پلاس، یک کوکی با بافت فوق العاده نرم و‌ طعمی خوشمزه که خیلی سریع آماده می شود و این دستور از اون دستورهاست که میشه مداوم تغییرش داد و باهاش کوکی های جدید خلق کرد. اما بافت این کوکی بسیار نرم و پنبه ای می باشد و شما می توانید برای دورهمی و مهمانی ها خود این کوکی را تهیه کنید. کوکی سیب و گردو با یک لیوان چای یا قهوه فوق العاده خوشمزه می شود.

مواد لازم

آرد ۱۵۰ گرم
تخم مرغ ۱ عدد
کره ۵۰ گرم
شیر ۲ ق غذا خوری
شکر ۵۰ گرم
بیکینگ پودر ۱ ق مربا خوری
دارچین ۱ ق مربا خوری
سیب ۱ عدد
گردو خرد شده به مقدار لازم

۱مرحله اول: مخلوط کردن

ابتدا همه مواد لازم را در دمای محیط قرار دهید تا هم دما شوند و بعد با کمک ترازو مواد را اندازه گیری کنید، سیب را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید سپس کره و شکر و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید.

۲مرحله دوم: تهیه خمیر

آرد، سیب، گردو، دارچین و شیر را به مخلوط اضافه کنید.زیاد ورز ندهید؛ بافت خمیر باید لطیف باشد.خمیر را به شکل دایره های کوچک درآورده و در سینی فر با فاصله قرار دهید، زیرا در حین پخت کمی پهن می‌شوند.

۳مرحله سوم: پخت کوکی

سینی را در فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید. حدود یک ربع زمان برای پخت کافی است. دقت کنید صبر کنید تا کاملا کوکی ها خنک شوند و بعد از روی سینی جدا کنید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn