کد خبر : 110170
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
6 بازدید

تاریخ اکران دنباله کمدی محبوب “جمعه عجیب” اعلام شد

تاریخ اکران دنباله کمدی محبوب “جمعه عجیب” اعلام شد

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم دنباله‌ای بر فیلم محبوب “جمعه عجیب” است که با بازی جیمی لی کرتیس و لیندزی لوهان به شهرت رسید. بر اساس گزارش‌ها، “جمعه عجیب‌تر” در تاریخ 17 مرداد 1404 (8 اوت 2025) اکران خواهد شد. این خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران این دو بازیگر و همچنین علاقه‌مندان به ژانر

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم دنباله‌ای بر فیلم محبوب “جمعه عجیب” است که با بازی جیمی لی کرتیس و لیندزی لوهان به شهرت رسید.

بر اساس گزارش‌ها، “جمعه عجیب‌تر” در تاریخ 17 مرداد 1404 (8 اوت 2025) اکران خواهد شد. این خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران این دو بازیگر و همچنین علاقه‌مندان به ژانر کمدی فانتزی خواهد بود.

بازیگران اصلی:

جیمی لی کرتیس و لیندزی لوهان در این فیلم دنباله نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت. آن‌ها به ترتیب نقش‌های تس و آنا را که در فیلم قبلی نیز بر عهده داشتند، تکرار خواهند کرد. علاوه بر این، بازیگران دیگری همچون چاد مایکل موری، مارک هارمون، کریستینا ویدال، روزالیند چائو، هیلی هادسون، لوسیل سونگ و استیون توبولوسکی نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته‌اند. همچنین بازیگران جدیدی همچون جولیا باترز، سوفیا هامونز، منی جاسینتو و مایتری راماکریشنان نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

خلاصه‌ای از داستان فیلم اول:

در فیلم “جمعه عجیب”، تس و آنا پس از یک دعوای شدید، ناگهان با هم جا به جا می‌شوند. این اتفاق باعث ایجاد موقعیت‌های کمدی و ماجراجویی‌های بسیاری برای آن‌ها می‌شود.

انتظارات از فیلم دوم:

با توجه به موفقیت فیلم اول و محبوبیت شخصیت‌های تس و آنا، انتظار می‌رود که “جمعه عجیب‌تر” نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود. هنوز جزئیات زیادی از داستان فیلم دوم منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که شاهد ادامه ماجراهای این مادر و دختر با اتفاقات جدید و طنزآمیز باشیم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn