کد خبر : 110210
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲
4 بازدید

ابراز تاسف نتانیاهو برای حمله ارتش اسرائیل به نیروهای یونیفل!

ابراز تاسف نتانیاهو برای حمله ارتش اسرائیل به نیروهای یونیفل!

به گزارش همشهری آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه بابت هدف قرار گرفته‌شدن نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان توسط ارتش این رژیم ابراز تأسف کرد.به گزارش رویترز، نتانیاهو در ادامه سخنانش گفت: «اسرائیل تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا مانع از ایجاد تلفات در میان نیروهای یونیفل

به گزارش همشهری آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه بابت هدف قرار گرفته‌شدن نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان توسط ارتش این رژیم ابراز تأسف کرد.
به گزارش رویترز، نتانیاهو در ادامه سخنانش گفت: «اسرائیل تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا مانع از ایجاد تلفات در میان نیروهای یونیفل شده و هر آنچه در توان دارد برای پیروزی در جنگ به کار خواهد بست».
وی اضافه کرد: «یونیفل با خودداری‌کردن از تخلیه موقت پایگاه‌هایش باعث شده تا به گروگان‌هایی نزد حزب‌الله تبدیل شوند».
رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود، دامنه جنگ را از غزه به لبنان گسترش داده و ارتش اسرائیل اخیراً گروهی از نیروهای یونیفل را در جنوب لبنان هدف قرارداد. این اقدام باعث جراحت چند نیروی حافظ صلح سازمان ملل شد.
چهل کشور جهان به دنبال این اقدام، در بیانیه‌ای حمایت کامل خود را از نیروهای حافظ صلح سازمان ملل اعلام و نقش آن‌ها را در لبنان بسیار حیاتی عنوان کردند.
این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز در پیامی تصویری خطاب به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار خروج نیروهای حافظ صلح سازمان ملل از جنوب لبنان شد.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn