کد خبر : 110490
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۵۳
5 بازدید

گروه بازرگانی اورینتال از نمایندگی شهر مشهد رونمایی کرد

گروه بازرگانی اورینتال از نمایندگی شهر مشهد رونمایی کرد

به گزارش برنا، این نمایندگی طی مراسمی با حضور سعید شهرادمنش مدیر گروه بازرگانی اورینتال (orintal part) و مدیران اتحادیه صنف فروشندگان قطعات یدکی اتومبیل مشهد به همراه جمعی از فعالان صنعت قطعات و بازاریان در مورخ شنبه ۱۴ مهرماه افتتاح و با مسئولیت جلیل ابراهیمی اغاز به کار کرد. شهرادمنش در خصوص شروع به

به گزارش برنا، این نمایندگی طی مراسمی با حضور سعید شهرادمنش مدیر گروه بازرگانی اورینتال (orintal part) و مدیران اتحادیه صنف فروشندگان قطعات یدکی اتومبیل مشهد به همراه جمعی از فعالان صنعت قطعات و بازاریان در مورخ شنبه ۱۴ مهرماه افتتاح و با مسئولیت جلیل ابراهیمی اغاز به کار کرد.

شهرادمنش در خصوص شروع به کار این نمایندگی بیان کرد با توجه به برنامه توسعه شبکه نمایندگی در گروه بازرگانی اورینتال و درخواست‌های روز افزون استان‌های شرقی کشور شامل استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان و همچنین به منظور ایجاد دسترسی مناسب به قطعات اصلی این برند تصمیم به تاسیس و راه اندازی عاملیت فروش شرق کشور در جلسات هئیت مدیره این شرکت گرفته و اجرا شد.

این مجموعه با امکاناتی شامل شوروم به همراه فروشگاه و انبار‌های مرکزی و همچنین ناوگان حمل و نقل جهت ارسال بار در استان‌های شرقی و تیمی مجرب فعالیت خود را شروع کرد.

شهرادمنش بیان کرد با توجه به زیرساخت عالی، پتانسیل فوق العاده و مدیریت حرفه‌ای این مجموعه و حمایت ما امیدواریم این نمایندگی به یکی از شعب موفق این شرکت در کشور تبدیل شود.

وی در پایان با اشاره به سیاست‌های شرکت مبنی بر عدم فروش و پخش موییرگی و صرفا فروش از طریق شبکه نمایندگی، نوید یک شبکه گسترده فروش توانمند از نمایندگان فعلی و اینده را به بازار دادند.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn