کد خبر : 110569
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۱۹
6 بازدید

قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب شد/محمدصادق مفتح کیست!؟

قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب شد/محمدصادق مفتح کیست!؟

 با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، «محمدصادق مفتح» به‌عنوان قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب شد.   به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سیدمحمد اتابک» وزیر صمت در حکمی محمدصادق مفتح را به‌عنوان قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب کرد.   حفظ تعادل در بازار با حمایت و تکیه

 با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، «محمدصادق مفتح» به‌عنوان قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب شد.قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب شد/محمدصادق مفتح کیست!؟

 

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سیدمحمد اتابک» وزیر صمت در حکمی محمدصادق مفتح را به‌عنوان قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب کرد.

 

حفظ تعادل در بازار با حمایت و تکیه بر تولیدات داخلی، رونق صادرات، کنترل واردات، توسعه بازار کالا و خدمات، بهبود و نظارت بر شبکه های توزیع، جلوگیری از قاچاق کالا، تامین به‌هنگام کالاهای اساسی، کنترل قیمت‌ها و ارتباط مداوم و موثر با تشکل‌های صنفی و اتاق اصناف، تعاون و بازرگانی از جمله ماموریت های ویژه ای است که از سوی وزیر صمت به وی محول و بر انجام آن تاکید شده است.

 

 

احیاء و برجسته‌سازی امور بازرگانی در درون ساختار سازمانی وزارت صمت، از خواسته‌های اغلب بازرگانان، صنوف، کسبه و تشکل‌ها و فعالان این حوزه کشور بود که امید است با این انتصاب، بخش زیادی از انتظارات بر آورده شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn