کد خبر : 111001
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
7 بازدید

پریناز ایزدیار : یکی شمارمو پخش کرد ساعت 3 صبح بهم زنگ می زدن خیلی آزاردهنده هست ؛ الان دیگه موبایلم همیشه سایلنته

پریناز ایزدیار : یکی شمارمو پخش کرد ساعت 3 صبح بهم زنگ می زدن خیلی آزاردهنده هست ؛ الان دیگه موبایلم همیشه سایلنته

ویدئویی از صحبت های پریناز ایزدیار بازیگر محبوب و دوست داشتنی کشورمان را در خصوص لو رفتن شماره موبایلش را مشاهده می کنید. پریناز ایزد یار 8 شهریور 1364 در بابل به دنیا آمد. او فرزند کوچک خانواده است و یک خواهر و برادر دارد که هر دو پزشک هستند. پدر ایشان وکیل بوده و

ویدئویی از صحبت های پریناز ایزدیار بازیگر محبوب و دوست داشتنی کشورمان را در خصوص لو رفتن شماره موبایلش را مشاهده می کنید.

پریناز ایزد یار 8 شهریور 1364 در بابل به دنیا آمد. او فرزند کوچک خانواده است و یک خواهر و برادر دارد که هر دو پزشک هستند.

پدر ایشان وکیل بوده و از مخالفان تحصیل او در رشته بازیگری بودند اما مادر او از مشوقان اصلی پری ناز ایزدیار برای ادامه رشته بازیگری بودند. همچنین خانم ایزدیار علاقه زیادی به ورزش دارد و قبل از شروع فیلمبرداری سریال زمانه مرتب به باشگاه می رفت اما اکنون به دلیل مشغله زیاد در خانه ورزش می کند.

یکی از خصوصیات برجسته رفتاری پریناز ایزدیار این است که اهل روابط پیچیده و سیاست عجیب رفتاری در برخورد با مسائل مختلف نیست و ترجیح می دهد حس واقعی اش را نشان دهد. او عاشق دریا، قدم زدن در ساحل و گوش دادن به موسیقی است و از هر فرصتی برای رفتن به خانه پدری و دریا استفاده می کند.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn