کد خبر : 111096
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
5 بازدید

(فیلم) ناگفته‌های مهراوه شریفی‌نیا درباره گریم جنجالی‌اش در سریال کیمیا / خیلی خواهش کردم که بازیگر عوض کنیم، بچه‌های من یکیشون همسن من بود، دوتاشون دو سه سال از من کوچیکتر بودند!

(فیلم) ناگفته‌های مهراوه شریفی‌نیا درباره گریم جنجالی‌اش در سریال کیمیا / خیلی خواهش کردم که بازیگر عوض کنیم، بچه‌های من یکیشون همسن من بود، دوتاشون دو سه سال از من کوچیکتر بودند!

مهراوه شریفی نیا از گریمش در سریال کیمیا انتقاد می کند و موی گوید که حتی پیشنهاد کرده از بازیگر دیگری برای بازی پیری کیمیا استفاده شود. مهراوه شریفی‌نیا زادهٔ 29 فروردین 1360 است، او فارغ‌التحصیل رشتهٔ موسیقی کلاسیک د‌ر دانشگاه هنر تهران می باشد. وی فعالیت خود را در سال 1368 با بازی در

مهراوه شریفی نیا از گریمش در سریال کیمیا انتقاد می کند و موی گوید که حتی پیشنهاد کرده از بازیگر دیگری برای بازی پیری کیمیا استفاده شود.

مهراوه شریفی‌نیا زادهٔ 29 فروردین 1360 است، او فارغ‌التحصیل رشتهٔ موسیقی کلاسیک د‌ر دانشگاه هنر تهران می باشد. وی فعالیت خود را در سال 1368 با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها آغاز کرد. او با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت (1387) به شهرت رسید. وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه تهران است.

شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند ولی از ادامه درس خواندن در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو است. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار ضیاءالدین دری بود. او خواهر بزرگتر ملیکا شریفی‌نیا (بازیگر و نقاش) است.

مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا ایفاگر شخصیت اصلی این سریال در سه دوره مختلف از زندگی اش بود. گریم این بازیگر برای نقش میان سالی این شخصیت با انتقادات بسیاری همراه بود. توضیحات این بازیگر در باره این انتقادات را مشاهده می کنید.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn