کد خبر : 111888
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
6 بازدید

ورود ماری بزرگ به خانه‌ای در آمریکا

ورود ماری بزرگ به خانه‌ای در آمریکا

 چند روز پیش یکی از ماموران اداره پلیس بولدر در کلرادو ویدیویی از ماری بزرگ در شبکه‌های اجتماعی گذاشت و در توضیح آن نوشت، «تا به حال چند بار دیده‌اید که پلیس‌، مامور دستگیری مار بزرگی در خانه‌ای شود؟ این سوال، مقدمه تعریف جوکی خنده‌دار نیست، بلکه حقیقتی است که بیشتر ما با آن روبه‌رو

 چند روز پیش یکی از ماموران اداره پلیس بولدر در کلرادو ویدیویی از ماری بزرگ در شبکه‌های اجتماعی گذاشت و در توضیح آن نوشت، «تا به حال چند بار دیده‌اید که پلیس‌، مامور دستگیری مار بزرگی در خانه‌ای شود؟ این سوال، مقدمه تعریف جوکی خنده‌دار نیست، بلکه حقیقتی است که بیشتر ما با آن روبه‌رو هستیم و هرازگاهی به‌جای گرفتن مجرم، مامور گرفتن مار در خانه‌ای هستیم.»

ورود ماری بزرگ به خانه‌ای در آمریکا

تصاویری که با استفاده از دوربین همراه یکی از افسران پلیس گرفته شده است، مار بزرگی را نشان می‌دهد که روی کف چوبی و نزدیک شومینه‌ خانه‌ای در کلرادو دارد می‌خزد. مار سعی می‌کند از دست ماموران قانون فرار کند، اما یکی از ماموران، آن را به درون سطلی نارنجی هدایت کرده و زندانی می‌کند.

ورود ماری بزرگ به خانه‌ای در آمریکا

این مار پس از گیرافتادن به دست پلیس، به زیستگاه طبیعی خود برده و رها شد.  

در ایالت کلرادو حدود ۲۸ گونه مار، از انواع غیرسمی تا بسیار سمی، وجود دارد که هرازگاهی برخی از آنها سر خانه ساکنان این ایالت سر درمی‌آورند.

خبرآنلاین

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn