کد خبر : 111896
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
18 بازدید

عنوان سریال جدید مهران مدیری نیامده جنجالی شد

عنوان سریال جدید مهران مدیری نیامده جنجالی شد

به گزارش بازیگر 360 ،مهران مدیری، کارگردان و بازیگر سرشناس ایرانی، با انتشار تصویری از سریال کمدی جدید خود در شبکه‌های اجتماعی، موجی از هیجان را در میان طرفدارانش ایجاد کرد. سریال جدید مهران مدیری که پیش‌تر با عنوان “پدر قهوه” معرفی شده بود، اکنون با چالش نام‌گذاری روبرو شده است. مدیری در پست اینستاگرامی

به گزارش بازیگر 360 ،مهران مدیری، کارگردان و بازیگر سرشناس ایرانی، با انتشار تصویری از سریال کمدی جدید خود در شبکه‌های اجتماعی، موجی از هیجان را در میان طرفدارانش ایجاد کرد. سریال جدید مهران مدیری که پیش‌تر با عنوان “پدر قهوه” معرفی شده بود، اکنون با چالش نام‌گذاری روبرو شده است.

مدیری در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد: “سریال کمدی که داشت آماده می‌شد، آماده شد. از دوشنبه ۱۴ آبان ماه در فیلم‌نت… برای اسم سریال هنوز دعواست. بزودی اعلام می‌شه…” این اظهارات مبهم، گمانه‌زنی‌ها در مورد دلیل این اختلاف‌نظر و نام نهایی سریال را افزایش داده است.

انتظارات از سریال جدید مدیری

با توجه به سابقه موفق مهران مدیری در ساخت سریال‌های کمدی، انتظار می‌رود این سریال جدید نیز با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود. موضوع این سریال و سایر جزئیات آن هنوز به طور کامل منتشر نشده است، اما با توجه به نام اولیه “پدر قهوه”، می‌توان حدس زد که این سریال به نوعی به موضوع قهوه و دنیای مرتبط با آن پرداخته باشد.

تاریخ پخش و پلتفرم

مهران مدیری اعلام کرده است که این سریال از روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه در پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه هنوز نام نهایی سریال مشخص نشده است، احتمالاً در روزهای آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn